کد خبر 1599609
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

سورپرایز گلوریمی برای طرفداران ساعت های هوشمند شیائومی

اگر از آن دسته از افراد بی شماری هستید که به انواع ساعت هوشمند شیائومی علاقه دارند و به صورت روزانه از این گجت های دوست داشتنی استفاده می کنند و اخبار آن را دنبال می کنند این مقاله می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

ساعت های هوشمند با قابلیت های فراوانی که دارند برای اقشار مختلف جامعه یک ابزار جذاب و کاربردی به شمار می آیند. برند گلوریمی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی است که توانسته در چند سال اخیر با عرضه ساعت های هوشمند با کیفیت توجه بسیار از طرفداران این محصول را به خود جلب کند. البته باید گفت که در این مسیر رقبای سرسختی مانند ساعت هوشمند کیسلکت دارد که هر دو از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی هستند.

اگر از ساعت هوشمند گلوریمی استفاده کرده باشید قطعا می دانید که شعار کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب سرلوحه این کمپانی می باشد.

این بار برند Glorimi ساعت هوشمند جدید خود را با نام گلوریمی M2 Max روانه بازار کرده است که با توجه با قیمت ساعت هوشمند و کیفیتی که دارد فروش خوبی را تجربه کرده است.

این ساعت هوشمند در چهار رنگ زرشکی-مشکی، نارنجی-مشکی، آبی-مشکی و آبی-سفید عرضه شده است. یک ساعت هوشمند صفحه گرد است که در سمت راست بدنه آن دو دکمه طراحی شده است که یکی به صورت چرخشی و فشاری و دیگری فقط به صورت فشاری تعبیه شده است.

درون بسته بندی این ساعت هوشمند دو عدد بند وجود دارد که یکی از نوع مگنتی و دیگری از نوع سیلیکونی است که سایز استاندارد 22mm دارد و می توانید به راحتی بندهای اضافه برای خود تهیه کنید.

سورپرایز گلوریمی برای طرفداران ساعت های هوشمند شیائومی

بدنه این ساعت هوشمند از جنس آلیاژ روی، سگک بند آن از جنس استیل ضد زنگ و جنس دکمه های آن از جنس آلومینیوم است. یک صفحه نمایش 1.6 اینچی از نوع Ultra-Clear Amoled دارد که با رزولوشن 480*480 می تواند تصاویری شگفت انگیز برای شما به نمایش بگذارد.

اگر تجربه استفاده از ساعت های هوشمند را داشته باشید می دانید که یکی از دغدغه های کاربران عدم روان بودن کاربری و صفحه نمایش ساعت هوشمند است ولی برند گلوریمی با یک صفحه نمایش 60 هرتزی این مشکل را حل کرده و دیگر نگرانی از این بابت نباید داشته باشید.

میزان روشنایی این صفحه نمایش تا 1350 نیت است که حتی زیر شدیدترین نورها نیز کاملا نیاز شما را رفع می کند.

از جمله ویژگی های قابل توجه این ساعت هوشمند شیائومی حافظه داخلی 4 گیگ است که توانایی ذخیره تصاویر و موسیقی و حتی ضبط صدا را دارد.

تمامی این موارد که گفته شد توسط یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 240MHz مدیریت می شود که یک کاربری کاملا روان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته در کنار این پردازنده اصلی یک پردازنده گرافیکی نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده است.

در مورد قابلیت مکالمه در این مدل ساعت هوشمند باید گفت که استفاده از میکروفون ها و اسپیکرهای با کیفیت در آن در کنار بلوتوث نسخه 5.3 یک اتصال پایدار و مکالمه ای با کیفیت را برای شما به همراه خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های مهمی که در خرید ساعت هوشمند گلوریمی مورد توجه قرار می گیرد ظرفیت و بازدهی باتری آن است. باید گفت که برند گلوریمی در این زمینه نیز مانند بقیه قسمت ها دست و دل باز عمل کرده و یک باتری با ظرفیت 360 میلی آمپر ساعت که می تواند در بیشترین حالت تا 20 روز بازدهی داشته باشد را روی این مدل کار گذاشته است. باتری ساعت هوشمند را می توانید در حدود 2 ساعت از شارژ صفر به 100 برسانید.

سورپرایز گلوریمی برای طرفداران ساعت های هوشمند شیائومی

سنسورهای سلامتی، دیگر ویژگی است که از دلایل مهم کاربران برای خرید ساعت هوشمند به شمار می آید. از جمله سنسورهای سلامتی در این ساعت هوشمند اندازه گیری 24 ساعته ضربان قلب، پایش سلامتی بانوان، میزان اکسیژن خون، پایش کیفیت خواب، میزان استرس و گام شمار است که به خوبی و ضریب خطای بسیار پایین کار خود را انجام می دهد. همچنین در این مدل بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می شود.

ساعت هوشمند گلوریمی M2 Max را می توانید هم به گوشی اندرویدی و هم به گوشی های اپل متصل کنید. برنامه ساعت گلوریمی را می توانید روی گوشی موبایل خود نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. HaWofit برنامه ای است که برای ساعت هوشمند Glorimi M2 Max در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات جانبی این ساعت هوشمند می توان به بازی، پاسخ سریع به پیام ها، موزیک پلیر، دستیار صوتی، ماشین حساب، نمایش وضعیت آب و هوا و کنترل دوربین و ویژگی های فراوان دیگری اشاره کرد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس