کد خبر 1599458
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

5 گوشی پر طرفدار پوکو + معرفی و قیمت

یکی از بهترین برندهایی که گوشی‌های باکیفیتی را تولید کرده و محبوبیت بسیار زیادی نیز در بازار دارد، شرکت شیائومی است. این شرکت محصولات مختلفی را وارد بازار کرده که هرکدام در سری‌های خاصی قرار می‌گیرند. یکی از انواع سری محصولات این برند، POCO نام دارد.

پوکو در واقع گوشی‌های میان‌رده اما پرقدرت شیائومی محسوب می‌شوند. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و معمولا از پردازنده‌های قوی استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید به‌طور کامل با این محصولات آشنایی پیدا کرده و 5 مدل برتر آن‌ها را ازنظر مشخصات و قیمت بررسی کنید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پرطرف‌دارترین محصولات پوکو

5 گوشی پر طرفدار پوکو + معرفی و قیمت

درصورتی‌که قصد خرید محصولات سری پوکو از برند شیائومی را دارید، باید بدانید که این برند محصولات مختلف و متفاوتی را وارد بازار کرده است. از محبوب‌ترین آن‌ها که جدید نیز هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوکو F5 Pro 5G

یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های برند شیائومی که از سری پوکو بوده و می‌توان آن را به‌عنوان پرچم‌دار پوکوها شناخت، گوشی Poco F5 Pro 5G است. این مدل از سری F این محصولات بوده و در مدل پرو نیز ارائه شده است.

وزن آن حدود 204گرم بوده و ابعاد آن نیز معادل 162.8×75.4×8.6میلی‌متر است. قاب جلوی این محصول از جنس شیشه Gorilla Glass 5 بوده و پشت آن نیز از جنس شیشه است. صفحه نمایش آن 1400 نیت روشنایی داشته و با نرخ 120 فریم بر ثانیه ارائه شده است.

این گوشی از تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 8 استفاده می‌کند که فناری آن 4نانومتری است. همچنین از پردازنده قدرتمند گرافیکی Adreno 730 نیز بهره می‌برد. رم این مدل 12گیگابایت بوده و تا حافظه 512گیگابایت نیز در بازار وجود دارد.

رزولوشن صفحه در این مدل 1440 در 3200پیکسل است. دوربین‌های استفاده شده در این مدل 64مگاپیکسل کیفیت داشته قابلیت فیلمبرداری به‌صورت 4k را نیز دارند. باتری این دستگاه 5160میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و به‌همراه شارژر 67وات ارائه می‌شود. قیمت این محصول حدود 28میلیون تومان است.

پوکو F5

مدل دیگری که می‌توان آن را یکی از محصولات خاص پوکو دانست، مدل F5 است. این مدل نسبت به مدل پرو امکانات کمتری داشته و همچنین قیمت آن نیز ارزان‌تر است. قیمت این مدل حدود 18میلیون تومان بوده و دارای 12گیگابایت رم است.

حافظه آن در 256گیگابایت نیز موجود بوده و از پردازنده اسنپ‌دراگون 7 پلاس بهره می‌برد. نوع صفحه نمایش این مدل AMOLED بوده و رزولوشن 1080 در 2400 را دارا است. همچنین در آن از باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ توسط شارژر 67واتی نیز استفاده شد است.

پوکو X5 Pro 5G

سری X محصولات پوکو نیز قدرت بالایی در پردازش دارند. Poco X5 Pro 5G یکی از محصولات خاص این سری است که حدود 15میلیون تومان در بازار قیمت دارد. این محصول از حافظه 256 گیگابایتی و رم 8گیگابایتی بهره می‌برد. پردازنده این مدل اسنپ‌دراگون 778G بوده و از صفحه نمایش FHD استفاده می‌کند.

حسگری‌های دوربین این مدل به ترتیب کیفیت‌های 108، 8 و 2مگاپیکسلی داشته و می‌توانند با کیفیت 4k و نرخ 30 fps فیلمبرداری را برای شما انجام دهند. باتری این دستگاه 5000میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و به‌همراه یک شارژر قدرتمند 67وات جهت شارژ SuperFast ارائه می‌شود.

پوکو F4 5G

اگر به‌دنبال مدل‌های ارزان‌تر از برند پوکو هستید، مدل Poco F4 5G نیز انتخاب خوبی محسوب می‌شود. این مدل حدود 12 الی 13میلیون تومان در بازار قیمت داشته و از رم 6گیگابایتی بهره می‌برد. پردازنده آن 8هسته‌ای بوده و از Adreno 650 به‌عنوان GPU استفاده می‌کند.

دوربین‌های 3 گانه این دستگاه کیفیت رزولوشن‌های 64، 8 و 2مگاپیکسلی را دارا هستند. قاب پشتی و جلوی این دستگاه نیز از جنس شیشه است. پشتیبانی از شبکه 5G یکی از ویژگی‌های بارز این مدل است. باتری آن نیز 4500میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

پوکو X4 Pro

آخرین‌مدلی که می‌خواهیم به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پوکو به شما معرفی کنیم، Poco X4 Pro است. این محصول عالی حدود 11میلیون تومان در بازار قیمت داشته و 8گیگابایت رم دارد. 256گیگابایت حافظه داخلی برای این مدل در نظر گرفته شده و از پردازنده 8هسته‌ای استفاده می‌کند.

دوربین‌های این مدل به ترتیب 108، 8 و 2مگاپیکسل کیفیت داشته و صفحه نمایش آن نیز از نرخ به روزرسانی 120هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری این مدل 5000میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و قابلیت شارژ با شارژر 67واتی شیائومی نیز برای آن به وجود آمده است.

کدام مدل گوشی پوکو را بخریم؟

سوالی که پس‌از بررسی تمامی این مدل‌ها پیش می‌آید این است که کدام مدل از گوشی‌های پوکو را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب مدل به خود شما و بودجه‌ای که دارید بستگی دارد. به‌طور مثال، مدل‌های F5 پرو و X5 پرو بیشترین قیمت را در کنار دیگر مدل‌ها دارند؛ اما پردازنده و رم آن‌ها بیشتر است.

به‌طور کلی محصولات برند پوکو صفحه‌نمایش و دوربین بسیار باکیفیتی دارند. به همین دلیل تمرکز شما باید روی پردازنده و مقدار رم این مدل‌ها باشد. اگر بودجه محدودی ندارید، پیشنهاد ما خرید مدل F5 Pro است؛ زیرا بهترین پردازنده و نمایشگر درون آن به‌کاررفته و کیفیت بالایی در طراحی دارد.

خرید انواع گوشی پوکو

5 گوشی پر طرفدار پوکو + معرفی و قیمت

حال که تمامی مدل‌های محبوب سری محصولات پوکو از برند شیائومی را باهم بررسی کردیم، بهتر است فروشگاه دیجی‌کالا را برای خرید آن‌ها به شما پیشنهاد کنیم. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که انواع گوشی پوکو را با قیمتی عالی و گارانتی‌های معتبر در اختیار شما قرار داده است.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال این هستید که با پرداخت هزینه‌ای مناسب، گوشی پرقدرت و باکیفیتی را تهیه کنید، پیشنهاد ما خرید گوشی‌های سری پوکو از برند شیائومی است. این شرکت گوشی‌های سری Poco را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب تولید و راهی بازار کرده است.

محبوب‌ترین مدل‌هایی که در این سری قرار گرفته‌اند شامل مدل‌های F5 Pro 5G، F5 Pro و X5 Pro 5G می‌شوند. تمامی این مدل‌ها را در این مطلب باهم بررسی کردیم تا بتوانید به‌شکلی عالی آن‌ها را خریداری کنید. قیمت آن‌ها در دیجی‌کالا مناسب بوده و بهترین شرایط خرید آنلاین در اختیار شما قرار گرفته است.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس