در آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران، تفاهمنامه‌ای فیمابین هلدینگ صباانرژی و شرکت بیمه البرز منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین شرکت بیمه البرز و هلدینگ سرمایه گذاری صبا انرژی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه البرز و مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی برگزار شد .

سرمایه‌گذاری شرکت بیمه البرز در پروژه پالایشگاه مقیاس کوچک نفتی مسجد سلیمان موضوع تفاهمنامه فیمابین هلدینگ صباانرژی و شرکت بیمه البرز بود. پروژه پالایشگاه مقیاس کوچک نفتی مسجد سلیمان (مینی ریفاینری) از پروژه های جذاب هلدینگ صباانرژی است، که با ارزش سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیون یورو نرخ بازگشت سرمایه ۵۲ درصدی را دارا است که از جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران برخوردار است.

دکتر علیرضا زمان‌پور، مدیر عامل هلدینگ صباانرژی در مراسم انعقاد تفاهمنامه با شرکت بیمه البرز اظهار داشت: با عنایت به شعار سال و در راستای تلاش برای تحقق این مهم، در تفاهمنامه ای که با بیمه البرز داشتیم، سعی کردیم از منابع عمومی و مردمی برای اجرای پروژه های جذاب هلدینگ صبا انرژی که دارای بازدهی خوبی هستند، استفاده نماییم.

پروژه های با سودآوری بالا با مشارکت مردم اجرا خواهند شد

وی افزود: پروژه مینی ریفاینری مسجدسلیمان خوراک، زمین و منابع مالی آن توسط هلدینگ صباانرژی آماده شده است و امرور با انعقاد این تفاهمنامه، شرکت بیمه البرز نیز برای تامین مالی بخش دیگر از منابع مالی مورد نیاز این پروژه وارد عمل خواهد شد.

زمان‌پور خاطرنشان کرد: در عمل به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تلاش می کنیم در سایر پروژه های هلدینگ صباانرژی که از جذابیت سرمایه‌گذاری بالای برخوردار هستند نیز از مشارکت مردم و منابع مردمی استفاده کنیم.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی بیان داشت: پروژه های نفتی هلدینگ صباانرژی از سودآورترین پروژه‌های این بنگاه اقتصادی هستند که در آینده با تلاش مدیران هلدینگ صباانرژی مردم عزیز ما می توانند با سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها سود خوبی را حاصل نمایند و گامی در راستای آبادی ایران عزیز بردارند.

طبق این تفاهمنامه بیمه البرز با جذب منابع مالی مردمی از طریق فروش خدمات بیمه‌ای، مردم مستقیما سهامدار سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه های هلدینگ صباانرژی خواهند شد. مردم با خرید خدمات بیمه‌ای بیمه نامه زندگی و بیمه عمر می توانند در سرمایه‌گذاری طرح‌ها و پروژه های ملی سهام‌دار باشند و از محل بازگشت سرمایه بیمه عمر خود از سرمایه‌گذاری خود سود حاصل کنند.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس