شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص و برای خدمات جنسی، باند مدل‌های مستهجن و پخش زنده فیلم‌های مستهجن از دختران کم‌سن در ماه‌های اخیر تشریح کرد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در تشریح برخی از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه‌ای گفت:‌ پلیس به عنوان آخرین و مهم‌ترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیت زیر پوست شهر مطلع بوده و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

سرویس اسکورت و قاچاق دختران به خارج از کشور برای خدمات جنسی

وی با تاکید بر این که اقدامات و ماموریت‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بین بخشی که به شکل نیمه آشکار و نیمه پنهان بود و به پروژه «سرویسِ اسکورت» معروف بود، شاخه خارجی یک باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آنها به خارج از کشور کرده بودند، مورد شناسایی قرار گرفت و منهدم شد. در فاز اول رسیدگی به این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده که پرونده آنها در دست اقدام و پیگیری است.

قاچاق دختران به ترکیه و گرجستان در پروژه کینگ

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به پروژه دیگری که به پروژه «کینگ» مشهور است، اشاره کرد و گفت: در این پروژه شبکه‌ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان فعال بود. ارتباطات اعضای این باند با باندهایِ تجارتِ مستهجن و غیراخلاقیِ خارج از کشور مشخص بود و در نهایت نیز اعضای اصلی آن در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

پخش زنده فیلم‌های مستهجن از دختران کم‌سن در پروژه چتربیت

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده دیگری موسوم به «چَتِر بِیت» نیز گفت: اعضای این باند اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی کرده بودند. متاسفانه برخی از دخترانِ کم‌سن و سال و جوان که عمدتا بین ۱۵ تا ۲۶ سال سن داشتند در دام سرکرده شبکه چَتِربِیت که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و ... تبلیغ کرده بود، گرفتار شده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و ... کرده بودند.

بازداشت ۵۰ مدل مستهجن در پرونده رافائل

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی «رافائل» نیز گفت:‌ اعضای این شبکه با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند. پلیس توانست با انواع اقدامات فنی دو سر شبکه اصلی، پنج پل ارتباط داخل و خارج، هشت عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: البته کار بر روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکنِ کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشا و سایت های شرط بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده ای با تولیدکنندگان محتواهایِ مبتذلِ ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارجِ کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و بطور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایرِ راه های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

قاچاق دختران به خارج از کشور به بهانه مسابقه دنس

سخنگوی پلیس در ادامه به پرونده دیگری به نام «لِوِل آپ دنس» اشاره کرد و گفت: در این پرونده گردانندگان به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و ... کرده بودند. پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده ای است که مستقیما خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انهدام خانه‌های فساد سایه در شمال تهران

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی به پرونده سایه یا همان خانه‌ فسادِ واقع در یکی از مناطق مرفه تهران که زیر شاخه‌های متعددی داشت نیز ورود کرد که پس از رصد و پایشِ اطلاعاتی دقیقِ صورت گرفته در فاز یکِ این پرونده 8 زن و دو مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگی جغرافیایی یافته اما تمرکز و عمده فعالیت ها در تهران بود نیز پنج زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    28 3
    من تضمین می کنم که اگه یه تیر غیب بخوره توسر اون رافائل کثافت خنثی میشه و دیگه نمیتونه شرارت کنه. اون قطعا و یقینا یا مامور موساده یا CIA آمریکای کثافت.
    • تک سوار DE ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      72 6
      همچین می گید دختر ایرانی که انگار چه خبره! دختر ایرانی وقتی دوستای ایتالیایی منو وسط شهر تهران دیده بود نمی دونید چه کارها که نمی کردند. برای دختر مسلمون باید غیرت به خرج داد نه برای هر زنی که تو یک مختصات جغرافیایی به دنیا میاد. نژاد پرستی رو کنار بزارید. خودشون می گن سلیقگی و بی‌غیرتی فحش نیست بعد شما ماست مالی می کنید؟
    • CA ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      14 2
      و از زمان جنگ اکراین و روسیه صهیونیستها دارن همین برنامه رو برای دختران اکراینی پیاده میکنن.
  • پادشاه IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    34 4
    لطفا همه شون رو اعدام کنید
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      5 0
      اگه به جناب اژه اى ميگى: باشه طلبت،،،
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      2 0
      يك پاى شيرين خود شيرين كردن براى پخش كردن عفو ⁉️‼️
  • اطلس IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    45 1
    هر گندی هست یه سرش به ترکیه ختم میشه چه بسا ترکیه همراه و همراستا و مروج فساد در ایران باشد بعیده انها بی خبر باشند مافیا فساد و فحشا ترکیه در غرب معروف و همکاری تنگا تنگ با نیروهای سیاسی و امنیتی ترکیه دارند و باجها و مالیات سنگین به حکومت مافی ترکیه میدهند ویدیو ارباب مافیای ترکیه سدات پکر نگاه کنید عملا ترکیه کشور مافیاست
    • ایرانی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      29 1
      دوست عزیز ترکیه کشوری است که توش رسماً فحشا قانونی است پس خیلی نیاز به تحلیل و کارآگاه بازی نیست، متاسفانه مُشتی خائن رذل سیاسی باعث شدند تا جوانان و نوجوانان ایران بدون درک درست از حقایق کثیف تجارت جنسی در دنیا بسادگی در دام باندهای تبهکار قرار بگیرند و علاوه بر نابودی آینده خود صدمات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به ملت متمدن و پاکدامن ایران بزنند البته غفلت خانواده ها و موج سواری حرامیهای مجازی از قبیل سلبریتی و بلاگر و... نیز آنرا تشدید کرد.
  • دلسوز IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    47 3
    خدایا حافظان امنیت کشور عزیزمان ایران را از تمامي بلایا حفظ فرما و به ایشان قدرت عطا فرما.
  • TR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    24 2
    لعنت بر مفسدین. اینا اصلا میدونن حیا چیه
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      این مسائل نتیجه گرونی هست که رئیسی و امثال رئیسی درست کردن
  • TR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    38 5
    درود بر فراجا
  • CN ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    8 28
    با این اخباری که دادی از عفیف و حیا و این چیزها در ایران ننویس، بهتره ریشه فقر را بکنید تا فحشا هم با کمی کار فرهنگی و ملی ریشه کن بشه و الا اینها همش شعاره و روز به روز آبروی زنان و دختران ایرانی در جهان کمرنگتر خواهد شد.
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      10 5
      اتفاقا اکثرا از جامعه متوسط به بالا هستند ربطی به فقر ندارن.اتفاقا جامعه ضعیف جامعه به لحاظ دینی اعتقادات قوی تری دارند..این سبک زندگی مدل ززز مربوط آزادی رابطه زنان و مردان بیشتر در تضاد با فقراست
    • DE ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      چرا چرت میگی؟ در دسته ای از بچه مرفع و شکم سیر قشر متوسطه جامعه ایرانی بعلت داشتن تمکن مالی و آزادی شخصی بی درو پیکر که سر به هرج و مرج اخلاقی میذاره. والدین ایندسته خانواده ها پول ، خودرو و وقت آزاد دراختیارفرزندانشون می گذارند، با سکولاریسمی که براندیشه این دسته خانواده و جوانان اینا مسلطه، ، فساد زمینه رشد داره. اثری از دینداری قلبی درایندسته خانواده ها بخصوص غرب زده هاشون به چشم نمیخوره. رشد فساد برعکس تو شکم سیرها گسترش پیداکرده و ایندسته جوانان بدلیل آزادی های بی درو پیکر والدین با قلیون شروع و به بنگ و حشیش و کراک و شیشه، الکل ، قرص های کوفت و زهرماری ( همه ابزارهای سلطه شیطان برای فلج کردن اراده و تعقل این جوانان) ، ادامه اش تفریح و پارتی و فساد و بی عفتی به مقصد نهایی رسیدن.............یعنی نقشه موساد! دست های پنهان موساد در شبکه قاچاق مواد مخدر وآسیب رسانی به قشر متوسط کاملا داره شفاف میشه. فرزندان ایندسته خانواده های مرفه در معرض آسیب های جدی هستند. حالا اگر والدین فریب خورده! دلشون میخواد جوان هاشون تو چاهی که شیطان بنام "آزادی های فردی بی درو پیکر" براشون کنده.تا فرزندانشون با کله توش بیافتند و استخوان هاشون پودر بشه! دیگه خود دانند! صلاح ملک خویش خسروان دانند! برعکس در قشرهای مردم مومن دینداری و فرهنگ احترام به شهدا ، عشق به امام حسین (ع) بالاست. ارزش ها وحرمت های خدا درونی است و محترم هستند. خدا در زندگی اینا ساری و جاریه . برای همین خدارو شکر علارغم مشکلات مادی و معیشتی قلبشان مملو از عشق بخداست.اسلام از سلیم ، سلامت و امنیت داشتن میاد. امینت درمقابل چه؟ امنیت در مقابل دشمن انسان ، فتنه هاو حملات شیطان! کلید واژه مومن یعنی دارنده ایمنی و بازداندگی در مقابل فتنه و حملات شیطان!
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    49 5
    کسانی که برای حجاب ،بدون انجام دادن حتی یک قدم عملی ،فقط زبانا میگویند باید کار فرهنگی کرد را ،در زندان، مامور به ارشاد اینا بکنید! ببینیم چی در چنته دارند!
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    12 14
    فقر و بیکاری دخترا وارد میشن. حالا بیا بگو این همه کار . اره کار هست ولی ماهی ۸ تومن کرایه ماشین نمیشه. فکری بحال اقتصاد و معشیت مردم بکنید
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      5 2
      فعلا که خیلی از هرزه ها پولدارن
  • ناشناس IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    18 2
    یعنی مو بر بدن آدم سیخ میشه!!!! بابا یه بار واسه همیشه، همشون اعدام کنید تا حساب کار دست دیگرانی بیاد که سودای همچین کارایی دارن..
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    6 0
    سران این شبکه ها لیاقت ادامه حیات ندارند
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    7 3
    اینا نتیجه فقیر کردن سیستماتیک مردم ایرانه
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 0
      حرف مفت نزن بعدش فقر سیستماتیک نیست
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      2 0
      چرت و پرت نگو، توی اقشار ثروتمند ولنگاری بیشتره، یه سر به راهپیمایی هایی که برگزار میشه بزنی درک میکنی من چی میگم.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 1
    هه
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    7 0
    بازم ترکیه؟اعدام و دیگر هیچ.ایا مسولین متوجه دست داشتن امارات و ترکیه در قاچاق زنان و دختران این کشور به دستور موساد نمیشن؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 0
    چه قدر این افراد کثیفند حتی به دختر کم سن و سال هم رحم نمی کنند .
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    37 3
    آن سیاسیون بی شرفی که به بهانه های مختلف از بی حجابی دفاع می کنند همانند این مفسدان دستگیرشان کنید تا هم بند این مفسدان شوند و به عمق فاجعه پی ببرند شاید برخی از روی غفلت اما برخی نیز عامدانه دفاع می کنند
  • ...... IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    12 3
    یقین بدونید سردمداران این گروها پول پاشان زن زندگی آزادی هستند ،این آشغال ها را باید درمیادین شهر به دار بکشید تا مثل سگ جان بدهند ..... . حیف از دختران سرزمینم که فریب حرف های این حیوان‌ها را می خورند.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    7 2
    اینها سعی می کنند پلیس به خصوص سردار رادان را بزنند باید پلیس و نیروهای امنیتی تیم حقوقی داشته باشند که اگر جایی به پلیس برخوردی شد اونها به طور سیستماتیک شکایت کنند نه اینکه خود اون مامور مجبور به شکایت بشه بلکه سیستماتیک باشد ...
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    16 1
    من یه سئوال دارم . اون مردنمایی که زن و دخترش یا خواهرش رو میبره ساحل آنتالیا تا با مایو جلو ترکهای مست کنار دریا رژه بره و متلکهای زشت مستانه بشنوه و هزار چیز دیگه ، چه فرقی با فواحش عنوان شده در باندهای این خبر داره ؟ اون بی غیرتی که زنش با وجود بچه هفت قلم آرایش میکنه با لباس مستجهن و بدون حجاب کنار شوهرش تو خیابون تردد میکنه تا مردان شهوت پرست رو تحریک کنه چی ؟
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 9
      چرت و پرت نگو
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      تراوشات یک ذهن بیمار
  • رسول FI ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 13
    همش از فقر و فلاکت است وقتی فقر از یک درب وارد میشود ایمان از درب دیگر خارج میشود.
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      4 1
      البته بیشتر فقر فرهنگی چون خیلی از یاران باوفای امام علی علیه السلام هم فقیر بودن
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      6 1
      مزخرف.یمن فقیر با ایمان ترین مردم دنیا رو داره
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    3 1
    تحویل بگیرید قوه قضائیه ناکارآمد چه بلایی بر سر مردم آورده
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    3 0
    هر غیرتمند ایرانی وقتی این اخبار را میخواند آرزو دارد زمین دهان باز کند و انسان را ببلعد مگر آنکه این دختران یا بی خانواده باشند یا خانواده بی غیرت داشته باشند همین زنهای انگل بی حجاب هستند که بقیه هم آلوده میکنند باید با بی حجابی با اشد قوانین برخورد کرد
  • حسین IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 0
    رگ غیرتمند باد میکنه و هی میگیم اعدامشان کنند اعدامشان کنند. آیا تا به حال از رفتار معلمین مدارس دخترانه از ابتدایی تا دبیرستان و حتی اساتید دانشگاه تحقیقی شده. میدونیم چه تو مدرسه به خورد دخترانمان میدن.؟ آیا مطالبی که تو همین تلویزیون به خورد بچه همون میدن رو رصد کردیم برخی مطالب دارای نکاتی وقیحانه ست از سکس جمعی تا تمایلات همجنسگرایی. آخرین باری که اذان صبح رو از مناره مسجد محله تان شنیدید کی بوده؟ هر وقت خانم فاسدی رو .سارقی رو .کلاهبردار یا قاتلی رو توی تلویزیون یا حتی روزنامه نشون میدن از پشت سر و با چادر نشون میدن.وتا بچه یه چادری رو از پشت سر میبینه یاد اون مجرمین میوفته. گداهای پاکستانی سر چهار راه‌ها روهم که هیچی. بازیگرهای خانم چه تو سیما و چه تو سینما اگر محجبه باشند تو مجازی برهنه هستند. کلا یه هجمه وحشتناک به اسلام شده و نیروی انتظامی شده سپر بلا .واسم دست اونا درد نکنه. ازدواج سخت طلاق طولانی اقتصاد تورم پایه رانت‌خواری آشکار و صدای بی صدای مردم که چرا با این همه دشمن اسلام و مسلمون تو ایران برخورد ذلیلانه میشه؟
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 0
    یه کم این دلسوزان کشور دندون روجگر بزارن و کمترحرف بزنن و فراجا حمایت بشه تا یکماه دیگه بیحجابی جمع میشه میره پی کارش
  • یاسر IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    اگر قدرت انتظامی مملکت دست من بود دو گروه را حتما و بدون هیچ اغماضی اعدام میکردم یکی مفسدین اخلاقی دیگری مفسدین اقتصادی و دزدها و اراذل اوباش. دادگاهو این داستانها هم میذاشتم کنار .
  • s IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 2
    لطفا دخترهایی هم که در این ماجرا نقش داشتند، بخصوص سر دسته هایشان را اعدام کنید! نگید چون زن و دختر است ما بیخیال اجرای احکام شرعی میشیم، حداقل ححدیشون، حد زنا کردن هست که معادل اعدام می باشد.
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 1
    معمولا دختران خانواده های فقیر زبان خارجی . طراحی سایت بلد نیستند اکثر اینها خانواده های متوسط و مرفح هستند و عاشق دله بودن و بی حیایی
  • US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 1
    دست گلتون درد نکنه بعد از ۴۰ سال
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    8 1
    فحشا در تهران و شهرهای بزرگ و کوچک بیداد می کند اما بدتر از آن فعالیت سازمان یافته جدی داخلی و بین المللی برای قبح زدایی از فساد و فحشا و آلوده سازی مطلق جامعه ایران است که قطعا یک سر این فعالیت عظیم به تل آویو و واشنگتن وصل است و سرهای دیگه ای خاصه در دبی و ترکیه و.. دارد اما اساس دستورکار امنیتی آن قطعا مثلث اسرائیل-آمریکا-امارات است(امارات می داند که از این راه نه تنها پول هنگفتی نصیبش می شود بلکه بزرگترین ضربات جبران ناپذیر را به کشوری باستانی که این نظام فاسد تازه متولدشده پست از آن بیزار است, وارد می کند.). متاسفانه اذهان جامعه ایرانی که در وضعیت دو قطبی محض قرار دارد به این سمت رفته که حرکات مزبور ضرورتا بخشی از پروژه دموکراسی خواهی و آزادیخواهی جامعه ایران است که زنان جوان کارگزاران میدانی صف مقدم آن هستند فلذا این جامعه که هرچیز سنتی و مذهبی را به حاکمیت سیاسی تقلیل و ربط می دهد به راحتی در دام خطرناکی افتاده که فرق بین فعالیت مدنی سیاسی و عمل ویرانگر و امنیتی ضداجتماعی بسط و ترویج سازمان یافته فحشا و بی حیایی را تشخیص نمی دهد و به معنای دقیق کلمه بر اثر استفاده بهینه دشمن خارجی از گسل های اجتماعی-فرهنگی فعال موجود, جامعه ما دچار کوررنگی محض شده است یا بقول فرنگی ها کنفیوز و بقول مذهبی اسیر فتنه(غبارآلودگی فضا) شده است. هرچی اسمش بذاری فرق نمیکنه اما حیات ملی فرهنگی و اجتماعی ایران زمین در خطر است و این ابدا بحث محافظه کاری و سنت گرایی صرف نیست بلکه بحث اوکراینی شدن است بحث اندلسی شدن است؛ اوکراین بزرگترین بازار فحشای جهانی رسمی و غیررسمی دنیا را دارد یعنی درصد غیرقابل تصوری از زنان سیزده تا 45ساله اوکراینی درگیر فحشای سازمان یافته شده اند و غرب از این طریق توانست اوکراین را به عروسک دست خود تبدیل کند طوریکه وقتی جنگی که باید در زمین روس-آمریکا-اروپا رخ میداد به داخل زمین و خانه اوکراینی شوربخت آمد(که یک دلقک جنده باز را رئیس جمهور خود کرده بودند) اولین خواسته اروپا و اسرائیل و آمریکا از زنان آواره اوکراینی, اشتغال در بخش خدمات فحشا بود که این روزها ذیل انترپرایز اینترتاینمت اسامی زیبایی نظیر مدلینگ فشن ادلت اکتریست و.. قبح زدایی شده است. به خاطر خدا و خودمان هم دولت و هم جامعه باید علیه فحشا و قبح زدایی آن اعلام جنگ کند.
  • سید علی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 1
    تلاش در خور تقدیر سردار و رفقاش،
  • DE ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 1
    تقویت ساختار والدین و خانواده و یادیگیری مدیریت خانواده موضوع خیلی مهمیه. بوسیله صداو سیما به والدین آموزش داده بشه والدین با دقت به نیازهای فرزندان جوان شون توجه کنند و با همیاری هم برای فرزندانشون برنامه ریزی درازمدت جهت تحصیل ، شغل یابی و ازدواج داشته باشند.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    3 2
    الان اصلاحطلبها دارند کار می کنتد
    • DE ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      چکاری مثلا؟ منظورت گسترش ساختاری شبکه فساد اجتماعی؟ خانم منصوریان کارشکنی اش رو علیه عفت و حجاب بلند ابراز کرد! خودش روسری میزنه بعد میاد مدافع جریان فساد و بی حجابی و دنبالش بی عفتی میشه. دقیقا یک منافق و دورو واقعی!
  • سلام IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    خانوادها مراقب فرزندان شان باشن،تاگرفتاری برای نیروهای امنیتی وخودشان پیش نیاید وناخودآگاه ویا باتحریک رسانه‌های معاند ، دولت ونظام را متهم نکنن، بايد از قضیه دخترک کومله - نحسا امینی- عبرت گرفت.
  • خودم IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    خطاب به ۱۴:۵۷ خاک توسرت ! خیلی ازفقرا هستن که متدینن واز این کارها ی شنیع نفرت دارند. ننگ برمنافق.
  • متاسف IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    5 0
    نتیجه شعار فریبنده زن های بی ش ع و ر ، ژن ژندگی آژادی است.
  • DE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    پخش زنده فیلم‌ ماده های زن زندگی آزادی فارسی قرقره کن برای حیوانات نر و مذکر خارجی‌.. سند 2030 و زن زندگی آزادی یعنی همین. اون بچه کلاغ اولاغ که اسمش را گذاشتند شاشین جفتکی به بی غیرتی بی ناموسی و سلیتگی و مفعول بودن خودش افتخار میکنه که صهیون فاند بیشتری بهش بده و استخوان کلفت تری جلوش بندازه همشون همین هستند. بجای حیوانات خانگی خارجی ها از همین ها استفاده میکنند.
  • رضوان IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 0
    حامی این جریان ومبلغ آنها هواداران شعار زن ازادی زندگی وهواداران دروغین مهسا امینی استوکردها مردمانی شریف هستند واز این ماجرا ها به دورند ولی این ها به نام مهسا امینی دختران را تشویق می کنند تا به امارات بروند برای هوس وهوس های خود ونیز بلوچ ها مردمانی با غیرت اند ولی هواداران زن وزندگی به نام جهادالنکاخ زن ودختران اهل سنت را تشویق می کنند تا از مرزها خارج شوند وبروند عراق واز ان جا آنهارا به سنگرهای داعش وجبهه النصره درسوره هدایت می کنند
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    به رابطه مردم چکار دارید ، بروید بورس را درست کنید .
  • محمدایوب IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 1
    وقتی یک کلیپ از یک سلیطه عریان طلب که یک نفر امر به معروف کرده یا پلیس تذکر داده پخش می کنند تمام مسئولین برای برخورد با آن پلیس وناهی منکر مسابقه می گذارند که یک وقت عقب نمانند اژه ای سریع دستور اعدام وبعد شلاق می دهداما کلیپ های پخش شده که فواحش پلیس را میزنند وچایی روی او می‌ریزند اما دریغ از عکس العمل از یک نفر از این حضرات حتی خود فرماندهان پلیس خفه خون گرفته اند از نیرویشان دفاع کنند آقایان توطئه آمریکا وسرمایه های نتانیاهو در داخل تمام نشده باز فواحش را جمع میکند همین پلیس باید دفاع کند
  • حسن IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    لطفا اپارتمان هایی را که ساعتی و یا روزانه اجاره می‌دهند کنترل کنید و افرادی که به آنجا رفت و آمد می کنند را بررسی فرمایید .
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    از علل اصلی فساد و فحشا، کمبود مطالعه و کمبود خودشناسی فرد است. اگر فرد حقیقت واقعی خودش را بشناسد، ابداً حتی فکرش هم به سمت بی حیایی و بی عفتی نمی‌رود. پناه بر خدا از شرور نفس خودمان.
    • عادلاجی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      یقیناً همینطوره. فردی که بدون کوچکترین مطالعه در زمینه تاریخ، حکمت، و... درمورد همه چیز نظر می‌دهد و هشتک‌سازی می‌کند و دنبال براندازی است؛ این معلوم است که مشکل تفکر دارد و فاقد قدرت مطلوب استدلال و استنتاج است.
    • اژادری IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      احسنت. دقیقا همینطوره. مرگ بر غفلت و جهالت و بی فکری.
  • ایثارگر IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    برخی افراد را اجیر کردند که دختران معصوم و پدر ومادر ساده لوح و دنیا طلب را اغفال کنند ببرند در دانشگاههای معتبر دنیا درس بخوانند برگردد در ایران پزشک بشود این خیالات و رویایی ویرانگر خانواده هاست بخصوص درتهران. باید سرنخ این فاجعه انسانی را پیدا کنند حداقل و حداقل سرکرده رافائل را به درک واصل کنند. نشانه ظهور است.
  • ایثارگر IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    برخی افراد را اجیر کردند که دختران معصوم و پدر ومادر ساده لوح و دنیا طلب را اغفال کنند ببرند در دانشگاههای معتبر دنیا درس بخوانند برگردد در ایران پزشک بشود این خیالات و رویایی ویرانگر خانواده هاست بخصوص درتهران. باید سرنخ این فاجعه انسانی را پیدا کنند حداقل و حداقل سرکرده رافائل را به درک واصل کنند. نشانه ظهور است.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    1 0
    باید فورا از طریق اینترپل : مهناز افشار عامل اصلی فرار دختران ایرانی را دستگیر بکنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس