نقشه شهر الطبقه سوریه

نیروهای کرد با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف توانستند پس از چند ساعت درگیری سنگین، عناصر تروریستی داعش را از محله های « الزهرا، الوهب و النبابله» عقب برانند و این مناطق را تصرف کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال شرق سوریه حاکیست، نیروهای دموکراتیک سوریه پس از تثبیت مواضع در بخش غربی و شرقی (محله های الاسکندریه و عاید الصغیر) شهر الطبقه، عملیاتی را در نزدیکی مرکز شهر آغاز کردند.

نیروهای کرد با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف توانستند پس از چند ساعت درگیری سنگین، عناصر تروریستی داعش را از محله های « الزهرا، الوهب و النبابله» عقب برانند و این مناطق را تصرف کنند.

نیروهای کرد درصدد هستند مواضع خود را در مناطق آزاد شده تثبیت کنند. در جریان درگیری ها تاکنون ۳۳ تن از عناصر تروریستی داعش کشته یا زخمی شدند.

یگان های مهندسی نیروهای دموکراتیک کرد نیز با کمک نیروهای ارتش آمریکا در حال خنثی سازی بمب ها و تله های انفجاری در مناطق آزاد شده هستند.

نیروهای کرد در مرحله بعدی عملیات، پیشروی به سمت محله های « القریه و صواقیات» را در دستور کار قرار داده اند.

در روزهای گذشته، نیروهای دموکراتیک کرد در حومه شمالی شهر الرقه نیز موفق شدند با حملات گسترده  علیه مواضع  تروریست های داعش، مزارع «تشرین»، «العلو» و روستاهای «ابوالحصن، العبارة، الجرن الاسود، الزاهرة، حزیمة و خلوة العبید» را به طور کامل پاکسازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آزاد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    5 33
    اینها بعدا برای کل کشورهای منطقه متاسفانه مشکل درست میکنندچون اینها هدفشان مبارزه باداعش نیست وچیزدیگری درسردارند.راه یابی به آبهای آزاد...
    • DE ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
      2 0
      تا کور شود هر انکه نتوان دید، پانترک
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
      2 0
      حرفهای چرت یه بانترک
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
      2 0
      اردوغان چطوره؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    2 0
    بنا به گفته زلمای خلیلزاد ، نیروهای نظامی ترکیه به این دلیل در موصل و جرابلس وارد عراق و سوریه شده اند تا از دسترسی ایران به مسیر جدید انتقال انرژی و کالا به مدیترانه جلوگیری کنند چون می دانند کردها متحد ایران در منطقه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس