«یک شهروند کاملا معمولی» سومین فیلم بلند سینمایی مجید بزرگر به عنوان کارگردان است که مجید مدرسی و سعید آرمند تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

گروه فیلم و صوت مشرق، «یک شهروند کاملا معمولی»داستان ساده‌ی ماست. داستان ساده‌ی فیلمساز‌ی ما. گروه این سال های ما که تلاش می‌کند در گوشه‌ای از این شهر، روزها را با خیال و فکر برای فیلمسازی و برای ایده‌های بزرگ و برای برداشتن قدم‌های کوچک اما مطمئن بگذراند.این فیلم که در بخش سینما هنر و تجربه جشنواره سی و چهارم شرکت کرده است، امروز در ساعت 16:00 به نمایش درخواهد آمد.

{$sepehr_media_1368517_400_300}
دانلود

بازیگران:
سورن مناساکانیان، شادی کرم رودی، ناهید حدادی، اردشیر مهرآبادی، محمد باقر صفانور، سعید آبیاری و پاشا جمالی از بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان:
آقای صفری 83 ساله، کارمند بازنشسته اداره‌ پست که در شهرکی قدیمی در تهران زندگی می‌کند، پس از مرگ همسرش تنهاست. تنها پسرش که خارج از ایران است تصمیم دارد او را برای دیدار و مداوا به کانادا دعوت کند. مقدمات این سفر، زندگی آرام و معمولی او را کمی به هم می‌ریزد...

سخن کارگردان:
برای من این فیلم ادامه ای ست بر «فصل باران های موسمی» و «پرویز». همین‌طور ادامه‌ای بر فیلم‌هایی که در این یکی- دو سال تهیه کردم: «پریدن از ارتفاع کم» و «ممیرو» و «والدراما» و «گلدان و درخت بلوط». نوعی نگاه به سینمای مستقل با چشمانی خیره و اُمیدوارم دقیق به پُشتِ سر. به تاریخ سینمای‌مان. همین طور برایم مهم بود در این پروژه بعد از دو کار ِقبلی، شکلی از حداقل گرایی را تجربه کنم. طوری آزاد و یله به سمت روایت بروم که ندانم موضوع اهمیت دارد یافرم؟ و آیا فرم همان موضوع نیست؟ این فیلم حاصل تصمیم ماست. ما مُصمیم.

عوامل فیلم:
کارگردان: مجید برزگر فیلمنامه:  مجید برزگر، تهیه‌کنندگان: مجید مدرسی و سعید آرمند، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، صدابردار: یدالله نجفی، طراحی و ترکیب صداها: امیر حسین قاسمی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، تدوین: حمیدرضا برزگر، طراح چهره‌پردازی: الهام صالحی، مدیر تولید: مهدی برزگر، مدیربرنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علی درخشنده، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، مدیر تدارکات: مقصود میرهاشمی، عکاس: امیر عابدی و احمد آقاسیانی، منشی صحنه: فاطمه فاضلی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری: محمد ثانی فرد، تنظیم نور و رنگ: میخال چِرنی، دستیار برنامه‌ریز: زهره صمدی، گروه کارگردانی: محسن بهجت و پاشا جمالی، گروه فیلمبرداری: احمد گودرزی و رضا سپهری و مرتضی نوجوان رحمانی و علی جعفری و احسان خزایی، گروه صحنه و لباس: شهرزاد نصر و فرشاد پایلوند و فریماه مرادی و محمد چهاردولی، گروه صدابرداری: اشکان طلوعیان و میلاد عبادی، گروه چهره پردازی: امیر خدادادی و راحله صرافت، گرافیک: طاها ذاکر، پخش جهانی: نسرین میرشب و دریم لب فیلمز، مترجم: هومن هارونی، سینه موبیل: هادی نوری، پشتیبانی فنی: اسماعیل نیسی، موسسه پیروز گستر، استودیو دی گروه جلوه‌های ویژه: امیر اقا بیک و امیر بهلوری و حمید قلی‌پور و امین فشمی، گروه تدارکات و حمل و نقل: علی حسین قاسمی و رضا محمدی و محمد رستمی و محمد نظری و علیرضا کوثری و اسداله سلمی و محمد علی صالحی و رحمان فرهنگ و محمد ایلخانی و محمد صادق زاده و محمد شبستری، تهیه کنندگان مشترک: کاوه فرنام و جوردی نیوبو، بازیگران: سورن مناساکانیان، شادی کرم رودی، ناهید حدادی، اردشیر مهرآبادی، محمد باقر صفانور، سعید آبیاری، پاشا جمالی، مرتضی نفری، تقی هاتفی، محمد‌کعبین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس