کد خبر 521081
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

بیش از ۱۰۰ تن کتاب تخصصی پزشکی که عمدتا چاپ سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ هستند و توسط انتشارات تیمورزاده منتشر شده است قرار است به دستمال کاغذی و کارتن سیگار تبدیل شود.

بوی کاغذ و دیدن ستون‌های متعدد از کتاب‌ آن‌هم کتاب‌هایی با جلد شومیز معمولا باید احساس خوبی را در بیننده بیدار کند، اما این‌بار مشاهده‌ی ردیف‌های منظم کتاب روی هم چیده شده در سوله‌ای نزدیک به قرچک ورامین به هیچ‌وجه نشانی از خبرهای خوب برای حوزه‌ی کتاب ندارد.

در چندمین روز از شروع امحاء؛ بیش از 100 تن کتابِ تخصصی پزشکی منتشر شده توسط انتشارات تیمورزاده؛ توسط چهار خاور با ظرفیت 5 تا 10 تن بار زده شده تا راهی سرنوشت غم‌انگیز تبدیل شدن به دستمال کاغذی یا کارتن شیرینی و سیگار شوند.

کتاب‌هایی تخصصی که عمدتا چاپ سال‌های 2007 تا 2011 هستند و ظاهرا به دلیل انتشار نوبت چاپ‌های جدید در سال‌های 2014 و 2015 دیگر در رفرنس وزارت علوم برای رشته‌های پزشکی جایی ندارند. گویا به همین دلیل هم وزارت بهداشت پاسخ مناسبی به نامه‌ی مسئولان انتشارات تیمورزاده مبنی بر خرید این کتاب‌ها با هزینه‌ای ناچیز ـ جلدی 1000تومان ـ و اهدای آن‌ها به مراکز دانشگاهی پزشکی و مراکز بهداشت مناطق محروم نداده است.

{$sepehr_album_35485}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    وحشتناکه همه رفرنس اند این همه دانشگاه علوم پزشکی درسطح کشور نمیشد برای کتابخونه هاشون بگیرند
  • ناشناس ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    این کتابها هنوز هم خیلی ب درد میخورن ( خیلی از کتابخانه های دانشگاهها اصلا کتابهاشون به روز نیست حتی قدیمی تره) اما متاسفانه انقدری گرون هستن دانشجوی پزشکی بیچاره توان خریدن نداره همین کتابارو که شاید کارایی نداره به نظر با 50 درصدتخفیف بفروشن بازهم خیلیش فروش میره چون درصد تغییر مطالب خیلی کمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس