کد خبر 1591139
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

به گزارش مشرق، دودانگه در جنوب شهرستان ساری استان مازندران، منطقه ای است با یک شهر (فریم شهر) و ۵۶ روستا که به تقریب ۵۷۰ کیلومتر مربع وسعت دارد.

این منطقه فاصله زمانی حدودا یک ساعته با مرکز مازندران دارد و ییلاقی است و ۱۵ هزار نفر جمعیت ثابت و ۳۵ هزار نفر متغیر دارد. با توجه به کشت کلزا در مناطق کوهستانی دودانگه، درآمد مناسبی برای کشاورزان خواهد داشت و در زمان گلدهی با توجه به زیبایی گلهای کلزا باعث گردشگری کشاورزی و جذب توریست در منطقه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 1
    شرکن لادن با مدیریت یک عرب سعودی و جزء خانواده بزرگ وسرماه دار بن لادن.نسئول تتطمیع کشاورزان برای کشت این دانه روغنی که هم به شدت به زمین صدمه میزنه و هم سموم و کودی که برای اون استفاده میشه به شدت سرطانزاست واین در روغن مصرفی هم دیده میشه.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 1
      رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان: تشکل‌های دانشجویی در درجه اول باید نگاه‌شان به داخل دانشگاه‌ها باشد/ نگاه نقادانه در کنار نگاه سرافرازانه به پیشرفت‌ها داشته باشید/ عدالت، نفی فاصله طبقاتی در استفاده از فرصت‌های عمومی است . رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند: نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجوی امروز را به سمتی هدایت کند که به گره‌گشایی مشکلات نزدیکتر باشد. به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار ۵/۲ ساعته با حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها، فردای بهتر از امروز را مقصود اصلی کشور و نظام خواندند و با فراخوان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به ارائه راهکارهای نو به نو برای تحقق این هدف اساسی و پیشرفت بدون عقبگرد مادی و معنوی کشور گفتند: تربیت عالم، تولید علم و جهت دادن به این دو مقوله سه وظیفه اصلی دانشگاه است. ایشان طبیعت محیط دانشجویی را شاد، زنده، پرهیجان، مطالبه‌گر و شوق‌آفرین خواندند و با اشاره به لزوم دنبال‌گیری مطالب مطرح شده نمایندگان تشکل‌ها در این دیدار، گفتند: هر پیشنهادی باید ضمن داشتن عمق تحلیلی و فکری، واقع‌بینانه و پخته باشد و به گره‌گشایی از مشکلات کمک کند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به سخن یکی از نمایندگان تشکل‌ها درباره تفاوت دیدگاه ایشان با سال ۸۱ درباره «عدالت»، تأکید کردند: تفاوت این است که اصرار بنده بر عدالت بیشتر شده است. ایشان ماه رمضان امسال را از لحاظ بروز و ظهور جنبه‌های معنوی در جامعه از جمله رواج جلسات تلاوت، ماهی خوب خواندند و با توصیه به دانشجویان برای حفظ نورانیت و طهارت حاصل‌شده در این ماه افزودند: راه اصلی تحقق این هدف، پرهیز از گناه است. رهبر انقلاب اسلامی غفلت از گناه بودن برخی کارها را علت ارتکاب آنها دانستند و گفتند: برخی حرف‌زدن‌ها و نوشته‌ها در فضای مجازی که بدون تحقیق و توجه و دقت انجام می‌شود، مصداق گناه غافلانه است و فرد حتماً باید در درگاه خداوند پاسخگو باشد. ایشان افزودند: البته به هیچ‌وجه به محافظه‌کاری، انتقاد نکردن و ایراد نگرفتن توصیه نمی‌کنیم اما باید در هر حرف و عمل خود دقت کافی کنیم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانشجو را عنصری جوان، پرتوان، پرانگیزه، اهل «علم و فکر و اندیشه» و آینده‌دار توصیف کردند و گفتند: با توجه به این خصوص
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 1
    شرکن لادن با مدیریت یک عرب سعودی و جزء خانواده بزرگ وسرماه دار بن لادن.نسئول تتطمیع کشاورزان برای کشت این دانه روغنی که هم به شدت به زمین صدمه میزنه و هم سموم و کودی که برای اون استفاده میشه به شدت سرطانزاست واین در روغن مصرفی هم دیده میشه.
  • ZA ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 0
    از کشاورزی هیچ سررشته ای ندارم فرق بین شمعدانی و چنار را هم متوجه نمیشوم اما با خواندن این خبر ناخودآگاه بیاد ساخت سدها افتادم که دو دهه بعد صدایش در آمد چه مصیبتی برای زیست بوم ایران درست کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس