قهرمانان کوچک

کودکان و نوجوانان از اکران فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که به مبارزه با قاچاق کالا رفته‌اند استقبال کردند.

به گزارش مشرق - پردیس سینمایی آزادی در دومین روز از آغاز اکران عمومی «قهرمانان کوچک» میزبان جمعی از خبرنگاران، به همراه کارگردان، سرمایه‌گذار شخصی و چهره‌های شاخص این اثر سینمایی بود.

شامگاه 5 شنبه 13 مهرماه، حال و هوای پردیس سینمایی آزادی تهران با حضور کودکان و نوجوانان رنگ و بوی دیگری گرفته بود. نوجوانان و کودکانی که دست در دست پدران و مادرانشان به تماشای هنرنمایی قهرمانان کوچکی نشستند که به مبارزه با قاچاقچیان کالا و بیکاری پدران ایرانی برخاستند.

سالن شهر فرنگ سینما آزادی و راهروهای منتهی به آن، مملو از صحنه‌های دلنشین اشتیاق بچه‌ها برای تماشای فیلم و گرفتن عکس‌های یادگاری آن‌ها با هنرمندان به ویژه بازیگران کودک این اثر جدید سینمایی بود. رأس ساعت 21 درب‌های شهر فرنگ به روی بچه‌ها و خانواده‌هایشان باز شد تا مهمانان کوچک این هنر هفتم بتوانند پس از مدت‌ها شاهد تماشای فیلمی در حوزه کودک و نوجوان با ژانر کمدی- رزمی در سینما باشند. جمعیت حاضر در این میعاد سینمایی به قدری زیاد بود که مسئولان سینما آزادی مجبور به اضافه کردن صندلی‌های متحرک در داخل سالن نمایش شدند، این در حالی بود که بیش از یک روز از اکران عمومی فیلم نمی‌گذشت.

اشتیاق کودکان و نوجوانان زمانی بیشتر شد که یوسف کرمی، قهرمان نام‌آور تکواندو ایران و جهان هم که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است، به جمع هنرمندان حاضر در سالن نمایش پیوست. دقایقی نگذشته بود که چراغ‌های سالن خاموش شده و فیلم آغاز شد، تا یک ساعت و 45 دقیقه پس از آن سالن سینمایی شهر فرنگ شاهد ذوق تمام نشدنی کودکان و نوجوانان در مقابل صحنه‌های جذاب و البته کمدی هنرمندان قهرمانان کوچک در مقابل قاچاقچیان کالا بود. حضور غول چراغ جادو و حرکات رزمی بازیگران نوجوان این فیلم سینمایی بر جذابیت و شور و هیجان آن افزوده بود و هیجان بچه‌ها را دو چندان کرده بود.

نکته دیگری که در این فیلم برای تماشاگران کوچک جذاب‌تر بود، هنرمندان بزرگسالی بودند که پیش از این نیز بچه‌ها با نقش آفرینی آن‌ها در کارهای حوزه کودک و نوجوان مأنوس بودند. فیلم به پایان رسید و بچه‌ها بار دیگر به دور هنرپیشگان قهرمانان کوچک حلقه زدند و به این ترتیب رضایت و نشاط خود را ابراز کردند و عوامل فیلم نیز از کودکان و نوجوانان نظرشان را درباره فیلم جویا شدند.

نجوا، دانش آموز کلاس سوم دبستان گفت که این فیلم را خیلی دوست دارم و امشب خیلی به من خوش گذشت. علی کودک دیگری بود که با خوشحالی گفت، خیلی قشنگ بود و دوست دارم چند بار دیگر هم آن را در سینما ببینم. ثنا دختر بچه اول دبستانی هم رضایتش از قهرمانان کوچک را این طور بیان کرد که خیلی خوب بود، بیشتر از همه غول چراغ جادو را دوست داشتم و آرزو داشتم که ای کاش من هم غولی مانند غول قهرمانان کوچک داشتم تا آرزوهایم را برآورده کند.

مادر یکی از دانش آموزان هم با تشکر از عوامل فیلم گفت: متأسفانه همیشه فیلم سینمایی برای کودکان و نوجوانان بسیار کم است و اغلب باید چند سال منتظر بود تا بتوان همراه فرزندانمان به سینما بیاییم. در حالی که بچه‌ها نیاز دارند تا این تفریح سالم را هر از گاهی تجربه کنند.قهرمانان کوچک علاوه بر جذابیت‌های زیادی که داشت مفهوم استفاده از کالای تولید داخلی را به خوبی به دانش آموزان آموزش می‌داد.

اکران عمومی قهرمانان کوچک به کارگردانی حسین قناعت از چهارشنبه ۱۲ مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است، برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، شهرام قائدی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، آناهیتا همتی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ چاپ، عباس محبوب، رامین ناصر نصیر و  بهنوش بختیاری،  یوسف کرمی(قهرمان المپیک در نقش خودش).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس