دست خط

مهندس پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)در برنامه دست خط این هفته شبکه پنج سیما از چگونگی تشکیل جمنا و قرار گرفتن نامش در فهرست پیشنهادی این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خواهد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی برنامه "دست خط"، مهندس پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه دست خط این هفته شبکه پنج سیما از چگونگی تشکیل جمنا و قرار گرفتن نامش در فهرست پیشنهادی این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خواهد گفت و برخی ناگفته ها و پشت صحنه های آن را بازگو خواهد کرد.

مهندس فتاح در این برنامه همچنین از چگونگی انتخاب شدن به عنوان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سختی های خدمت در این نهاد می گوید .رییس کمیته امداد به چالش اعتماد زایی مردم نسبت به این تشکل اشاره خواهد کرد و به بیان برخی مصداق هایی که موجب بی اعتمادی شده بود می پردازد.


سید پرویز فتاح همچنین در این برنامه از چگونگی انتخاب بعنوان وزیر نیرو و علت قطع همکاری با دولت دهم برغم پیشنهادات مختلف رییس جمهور وقت می گوید .وی در این برنامه خاطرات شنیدنی از زمان جنگ و ارتباط با جلال طالبانی، کتک خوردن نامجو معاون خود در زمان وزارت نیرو در مجلس و مسائل خانوادگی خود خواهد گفت.


"دست خط " به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت 16 از شبکه پنج پخش می شود و تکرار آن همان شب سی دقیقه بامداد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس