تیراندازی با کمان

رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، از نهایی شدن ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش مشرق، مجید کهتری با اعلام این خبر گفت: در پایان چهارمین اردوی تیم ملی و بررسی کادر فنی، در نهایت 12 کماندار برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

وی افزود: هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی در کامپوند مردان، سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در بخش کامپوند زنان، غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور، اصغر زارعی‌نژاد در ریکرو مردان و زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی در بخش ریکرو زنان برای حضور در این رویداد جهانی معرفی شدند و اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز با دعوت از این نفرات برگزارمی‌شود.

کهتری ادامه داد: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز از هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود و در نظر داریم بیشتر بر هماهنگی تیمی و شرایط فینال و حذفی متمرکز شویم.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و در دوره بعدی این مسابقات، که یک سال پیش از پارالمپیک نیز هست، کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک 2020 وجود دارد، اما در مسابقات این دوره صرفا ارتقا رنکینگ کمانداران اتفاق خواهد افتاد.

رقابت‌های تیر اندازی با کمان معلولین قهرمانی جهان شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس