کد خبر 764076
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
آسنسیو رئال مادرید

دو گل تماشایی آسنسیو در دو بازی رفت و برگشت سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا باعث شده تا نامش بیش از قبل سر زبان ها بیافتد. بارسلونا دو سال پیش فرصت بزرگی برای خرید این بازیکن از مایورکا داشت.

به گزارش مشرق، آسنسیو عملکرد درخشانی در طول یک سال اخیر در رئال مادرید داشته است. او در همه تورنمنت هایی که برای رئال بازی کرده در اولین بازی خود گل زده است. این بازیکن جوان دروازه تیمهای بزرگی مثل بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس را باز کرده است آن هم در حالی که رئال در سال ۲۰۱۴ برای خرید وی از مایورکا فقط ۳،۹ میلیون یورو هزینه کرد. هوراسیو گاجولی، وکیل آسنسیو تائید کرده است که بارسا قبل از رئال برای خرید این بازیکن به توافق رسیده بود. در حقیقت کاتالان ها قرار بود برای خرید وی ۴،۵ میلیون یورو هزینه کنند.

بارسا در نظر داشت ۲،۵ میلیون یورو از این مبلغ را به صورت نقد و ۲ میلیون یورو را بر اساس عملکرد بپردازد اما مایورکا کل پول را یک جا می خواست. گاجولی در این باره توضیح می دهد:مدیران بارسلونا گفتند که نمی توانند کل پول را یک جا بپردازند و فرصت را از دست دادند. سه ماه بعد نظرشان عوض شد اما دیگر خیلی دیر شده بود. پیشنهاد رئال برای آسنسیو از هر نظر ۲۰ برابر بهتر از بارسلونا بود، هم از نظر مالی و هم از نظر فوتبالی.

موندو دپورتیوو اخیرا ادعا کرده که آسنسیو از بچگی طرفدار رئال مادرید بوده هر چند که عکسهایی که از کودکی این بازیکن منتشر شده نشان می دهد که لباس رئال را به تن دارد. گاجولی، وکیل آسنسیو در این باره می گوید:اسطوره بچگی او زین الدین زیدان بود و همیشه عکس های او را روی دیوار اتاقش نصب می کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس