کد خبر 754558
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
موراتا

دلیل رد شدن پیشنهاد روسونری از سوی مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام شد.

به گزارش مشرق، مدیر برنامه‌های آلوارو موراتا دلیل اینکه چرا این بازیکن اسپانیایی حاضر نشد رئال مادرید را به مقصد میلان ترک کند و ترجیح داد به چلسی ملحق شود، توضیح داد.

جوزپه بوتزو در گفت‌و‌گو با نشریه توتو اسپورت در پاسخ به این سؤال که آیا موراتا واقعاً به عقد قرارداد با میلان نزدیک بوده است، گفت: این موضوع برای آلوارو مهم نبود اما اینکه او ترجیح داد به ایتالیا برنگردد و به جای آن به چلسی برود به خاطر هواداران یوونتوس بود.

بوتزو سپس جزئیات بیشتری از اینکه چرا موراتا به خاطر یوونتوسی‌ها پیشنهاد میلان را نپذیرفت، ارائه کرد. او اظهار داشت: آلوارو از شیوه استقبال هواداران یوونتوس از او در فینال (لیگ قهرمانان اروپا) کاردیف غافلگیر و بسیار خوشحال شد و به همین دلیل بود که او گزینه‌‌ای دیگر را به میلان ترجیح داد. با این حال نکته خوب درباره انتقالش به چلسی این است که او در این تیم تحت هدایت آنتونیو کونته تمرین می‌کند، همان کسی که در تورین هم می‌بایست زیر نظرش کار می‌‌کرد. آلوارو برای چلسی یک خرید فوق‌العاده، یک مهره خوش‌شانس و یک برنده است. من مطمئنم که او گل‌های فراوانی خواهد زد و در لیگ قهرمانان اروپا کار چلسی را راه خواهد انداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس