سیچلو

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: هدف این است بازیکنان همه توان خود را بگذارند و اگر مثل بازی روز گذشته مقابل پاکستان همه توانشان را ارائه ندهند من عصبانی می‌شوم.

به گزارش مشرق، خوان سیچلو در پایان دیدار دو تیم ایران و چین تایپه و کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل این تیم اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم که چین تایپه تیم خوبی است. خوشحالم که در ست دوم با وجود اینکه در حال خواهند بازی بودیم، ریکاوری داشتیم و در نهایت برنده آن ست شدیم.

او ادامه داد: تیم ما تجربه کافی ندارد و شش بازیکن اصلی ما بازیکنانی هستند که در لیگ ایران فصل گذشته بازی نمی‌کردند و ذخیره بودند.

سرمربی تیم امید ایران با اشاره به صعود ایران به جمع هشت تیم نهایی گفت: این بسیار خوشحال کننده  است که تیم ایران توانست مقتدرانه به عنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند.

وی افزود: امکان این را پیدا کردیم که با دو تیم بزرگ مانند چین و استرالیا بازی کنیم. مسابقاتی که در ادامه روند یادگیری و کسب تجربه بازیکنان را کامل‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال امید در ادامه اظهار داشت: در زدن سرویس بیش از بحث فنی، بحث روانی مطرح است و ضعف در این فاکتور را نمی‌توان به دلیل خاصی مربوط کرد. گاهی به تنش بازیکنان در لحظه زدن سرویس بستگی دارد.

سیچلو اظهار داشت: ما شروع خوبی در زدن سرویس داشتیم و با سرویس‌های خوب خودمان در ست اول دریافت‌کننده این تیم که کاپیتانشان هم بود را از جریان بازی خارج کردیم اما در ادامه در اجرای تاکتیک خودمان با مشکل برخوردیم.

وی در پایان به بازی‌های بعدی در مرحله دوم اشاره کرد و افزود: ما در این مسابقات شرکت کردیم که بازیکنان پیشرفت کنند و تجربه بدست بیاورند. همیشه از آنها می‌خواهیم که حداکثر توان خودشان را به کار ببرند اگر این میزان برای پیروزی کافی باشد، قطعا برای ما خوشحال‌کننده‌تر است که برنده هم بشویم. هدف این است بازیکنان همه توان خود را بگذارند و اگر مثل بازی روز گذشته مقابل پاکستان همه توان شان را ارائه ندهند من عصبانی می‌شوم.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس