کد خبر 753048
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
ابراهیم رضایی

نماینده مردم خمین گفت: با اهتمام بانک مرکزی به بازگرداندن سرمایه سپرده‌گذاران طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس دیگر موضوعیت ندارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین  با بیان اینکه بنده هم طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری را امضا کرده‌ام، گفت: هدف اصلی ما از این اقدام روشن شدن وضعیت سپرده‌گذارانی است که اموال خود را به موسسات مالی و اعتباری سپرده‌اند اما کسی جواب روشنی به آنان نمی‌دهد.

وی با اشاره به حضور رئیس بانک مرکزی در مجلس و بیان توضیحاتی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص موسسات مالی و اعتباری یادآور شد: در آن جلسه سیف به به سوالات نمایندگان پاسخ داد و قرار بر این شد که مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری هر چه زودتر حل و فصل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: با شرایط فعلی و اهتمام بانک مرکزی به بازگرداندن سرمایه سپرده‌گذاران طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس دیگر موضوعیت ندارد.

رضایی با بیان اینکه بسیاری از درخواست‌کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور امضاهای خود را پس گرفته‌اند، گفت: ما هنوز امضای خود را پس نگرفته‌ایم اما مانند گذشته پیگیر سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری نیستیم چرا که بانک مرکزی قول داده ظرف سه ماه آینده مشکلی تحت عنوان موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز وجود نداشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناهید IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    3 0
    بابا کجا مشکل سپرده گزاران رو حل کردند همش وعده سر خرمن می دهند تا 3 ماه آینده کی مرده کی زنده بابا تو رو خدا از این مسخره بازیها دست بردارید سیف همه رو داره بازی میده حتی شما نمایندگان محترم پس ما اگه پولمون رو گرفتیم مریضیم که تو خیابون راه بیوفتیم البته سیف و همکاراش یاد دارن که چه جوری دهان بعضی از معترضین را به طروقی ببندند و همه چیز ماست مالی بشه
  • علی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 0
    مماشات با سوءمدیریت بانک مرکزی دلیل اصلی تکرار شدن این بدبختی هاست . واقعاً متأسفم برای شما که برای پیشرفت مملکت دغدغه ائی ندارید . به شما پیشنهاد میکنم از پشت میزتان بلند شوید و یکسر به شعبات کاسپین بزنید تا ببینید هیچ اتفاقی نیوفتاده .
  • سپرده گذار ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    0 0
    با برداشت ‏از حسابهای قبلی و حذف سود و کسر اصل سپرده و بلاتکلیفی حسابهای مشترک و حسابهای مبالغ بالا ‏و ‏نارضایتی سپرده گذاران چگونه اعلام میکنید مشکل سپرده گذاران حل شد1!!!‏همه خواهان اعمال ماده 236 ‏هستند تا سپرده گذاران بیگناه به حقشان برسند و خاطیان در هر مقام و منزلتی هستند ‏مجازات شوند .‏ سپرده گذاران فریب خورده مجوزهای بانک مرکزی از نمایندگان محترم مجلس انتظار حمایت دارند ‏.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس