کد خبر 752487
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
حوادث نمایه

مرد جوان پس از خوراندن قرص برنج به فرزندان خردسالش به زندگی خود پایان داد

به گزارش مشرق، مرد جوان که همسرش او را ترک کرده و از دادگاه درخواست طلاق کرده بود، دچار خشم جنون‌آمیز شد و تصمیم‌گرفت به زندگی خود و دو فرزند خردسالش پایان دهد.


این‌مرد جوان شبانه پس‌از خوراندن قرص برنج به دختربچه ۶ ساله و پسر ۳ ساله‌اش چند قرص خورد که هر سه نفر شبانه و در حالی که وضع وخیمی داشتند به بیمارستانی در کرج انتقال یافتند. اما پدر خانواده ساعتی بعد جان سپرد و دو فرزندش را در حالت بحرانی به بیمارستانی در تهران منتقل کردند.


عقربه‌ها ساعت یک بامداد را نشان می‌داد که فرهاد ۲۵ ساله (پدر کودکان) آخرین دقایق زندگی‌اش را روی تخت اورژانس بیمارستان کرج گذراند. او هشت سال پیش زندگی‌اش را با دختری به‌نام لیلا شروع کرده بود و از وقتی از شهرستانی به کرج نقل مکان کردند زندگی‌شان از نظر مالی دچار مشکلاتی شده و مرد جوان به‌خاطر بیکاری تصمیم گرفت سر چهارراه نزدیک خانه‌شان بساط جگرکی راه بیندازد.دوسالی گذشت اما اوضاع مالی‌شان روز به روز بدتر شد تا اینکه لیلا نتوانست با این اوضاع کنار بیاید و به همین‌خاطر خانه را ترک کرد و با مراجعه به دادگاه طلاق و مهریه‌اش را خواست. این ماجرا هفت ماه طول کشید و فرهاد همچنان امیدوار بود لیلا به خانه بازمی‌گردد، غافل از اینکه تصمیم همسرش جدی بود.


آخرین دیدار با بقال محله


بقال محله می‌گوید: هنگام غروب فرهاد همراه دو فرزندش سپهر و ستایش به مغازه آمد بدهی‌هایش را داد و گفت حلالش کنم و بعد از فرزندانش خواست هر چه خوراکی دوست دارند بردارند.. بعد قرار شد بچه‌ها را به خانه خواهرش ببرد در حالی که کلافه بود و حال خوبی نداشت. همان شب بود که با خبر شدم فرهاد در بیمارستان مرده و بچه‌هایش را به بیمارستانی در تهران انتقال داده‌اند.


پیامک مشکوک فرهاد به یک دوست


یکی از دوستان مرد جوان گفت: او ماه قبل حال و روز خوبی نداشت و به‌خاطر تصمیم‌همسرش نگران بود. ساعت ۱۱ شب حادثه و درست سه ساعت قبل از مرگش به من پیامک مشکوکی فرستاد که بشدت نگران شدم. بعد که سراغش را گرفتم، متوجه شدم در بیمارستان بستری شده و من در آخرین لحظات زندگی‌او در کنارش بودم. اما او خودش را قربانی تصمیم اشتباهش کرد.

ساعت ۱۱ شب ۲۸ تیر مرد جوان همراه دو فرزندش توسط امدادگران اورژانس به بیمارستانی در کرج انتقال یافته و بستری شدند. با توجه به گفته یکی از همراهان؛ مسمومیت هر سه نفر براثر خوردن قرص برنج بوده بنا‌بر این، بلافاصله پزشکان متخصص برای نجات آنها وارد عمل شدند. اما متأسفانه با وجود تلاش‌های تیم پزشکی مرد جوان ساعتی بعد جان باخت و ستایش ۶ ســـــاله و سپهر ۳ ساله نیز که به نظر می‌رسید تعداد کمتری قرص خورده‌اند به کما رفتند.

آنها در حالی که شرایط وخیمی داشتند نیمه شب به بیمارستان لقمان پایتخت انتقال یافتند. فرهاد غروب روز ۲۸ تیر پس از خوردن قرص برنج همراه فرزندانش به خانه خواهرش رفت. اما وقتی ستایش به خاطر دل درد به عمه‌اش پناه برد، گفت: بابا قبل از اینکه بیاییم به ما قرص داد و خودش هم از آن قرص‌ها خورد. چند دقیقه بعد هم فرهاد بیهوش و دو فرزندش از حال رفتند.
 

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    12 1
    اين هم از تبعات بيكاري و بي پولي ، مسوولين يا تو كما هستن يا تو دعواهاي سياسي
    • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      2 0
      احسنت
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    3 0
    زنش با اینکه میدونست وضع مالی شوهرش خوب نیست باز درخواست مهریه کرده چه زن بی وجدانی
  • بهزاد IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    2 0
    به نظر من این خبر از ماجرای آتنای مظلوم هم دردناک تر است . خدایا نظر لطفت را از این مردم بر نگردان . خدایا سایه فقر را از این مردم دور کن . . .
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    2 0
    فساد در مملکت بیداد میکند و مسئولان در فکر صندلی ها و مدیران در فکر پول و معلمان در فکر پیچاندن و روحانیون در فکر بازی و دانشمندان در حال فرار و دلسوزان در بی خیالی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    2 0
    میخوای منتشر کن میخوای نکن. اینها همه نتیجه گناه در جامعه است. فساد و تباهی و افکار پریشان عجیب و بی هویتی و پوچگرایی درپی دوری از راه خدا پیش میاد. و عاقبت گناه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس