کد خبر 751748
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
الیاس حضرتی

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مشکلات مملکت به گونه‌ای است که نیاز به افراد کارآمد دارد و در این میان مسائل جناحی و سیاسی، قومی و قبیله‌ای و جنسیتی موضوعات فرعی قضیه محسوب می‌شوند.

به گزارش مشرق، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت جلسات فراکسیون متبوعش درباره کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: ما در فراکسیون امید به هیچ عنوان گزینه معرفی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به آخرین اظهارات خود درباره نگرانی از تیم اقتصادی انتخاب شده برای دولت دوازدهم، افزود: ما این موضوع را تأیید می‌کنیم و واقعاً نگران تیم اقتصادی جدید هستیم که در جلسه امروز فراکسیون امید با رئیس جمهور حتماً این موضوع را مطرح می‌کنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نگرانی ما درباره مجموعه ترکیب کابینه است چرا که ما دلمان می‌خواهد یک کابینه کارآمد و فراگیر در دولت باشد؛ در حقیقت ما به دنبال این نیستیم که همه اعضای کابینه اصلاح‌طلب باشند، ما می‌خواهیم که اصولگرایان و حتی رقبا هم سهمی داشته باشند و در مجموع افراد کارآمد در کابینه دولت آینده حضور داشته باشند.

حضرتی ادامه داد: مشکلات مملکت به گونه‌ای است که نیاز به افراد کارآمد دارد و در این میان مسائل جناحی و سیاسی، قومی و قبیله‌ای و جنسیتی ضمن اینکه باید لحاظ شوند اما موضوعات فرعی قضیه است، اصل مسأله کارآمدی است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امکان دارد خانمی باشد که از بسیاری از آقایان کارآمدتر باشد و بهترین وزارتخانه را به وی دهند؛ بنابراین کارآمدی و انگیزه‌مند بودن افراد در این میان مهم است که چقدر و با چه توانی می‌خواهند کار کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که تغییرات احتمالی کابینه دولت دوازدهم به چه صورت خواهد بود و کدام یک از وزرا تغییر خواهند کرد، گفت: اگر اجازه دهید به همین مقدار بسنده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    2 0
    امروز جناب رییس جمهور اب پاکی را روی دست همه ریخت!ایشان تنها برای ان 24 میلیونی که نام ایشان را در برگ رای نوشته اند کار میکند و ان 16 میلیون که به ایشان رای نداده و ان 20 میلیونی که هرگز پای صندوق نیامده اند اصلا کاری ندارد!!!به عبارتی ایشان خود را رییس جمهور یک کشور 24 میلیونی میداند!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس