کد خبر 751726
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
پیاز

وزیر جهاد کشاورزی علت اصلی افزایش محصولات کشاورزی همچون پیاز و گوجه را بازار سیاه و فعالیت دلالان و از طرف دیگر کاهش تولید این محصولات دانست.

به گزارش مشرق، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی اظهارداشت:‌ علت اصلی افزایش محصولات کشاورزی همچون پیاز و گوجه بازار سیاه و فعالیت دلالان و از طرف دیگر کاهش تولید این محصولات است.

وی ادامه داد:‌ بررسی سود حاصل از افزایش قیمت محصولات کشاورزی توسط دلالان این بازار بر عهده ما نیست بلکه بررسی این موضوع بر عهده سازمان تعزیرات، بازرسی و سازمان حمایت است.

حجتی درباره عدم پرداخت کامل خسارت خشکسالی در سال گذشته به کشاورزان گفت: آن دسته از کشاورزان که دارای بیمه بوده‌اند مشکلی نخواهند داشت و خسارت آنها پرداخت خواهد شد و تاثیر آن تنها به دلیل روند تخصیص منابع است و آن کشاورزانی هم که بیمه نبوده‌اند این موضوع باید در ستاد حوادث استان‌ها بررسی شود چرا که منابع دولت کشش این حجم از مبالغ را ندارد و به محض تصویب دولت این هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص حضورش در کابینه بعدی و اینکه وی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای شهرداری تهران است، اظهار داشت: بنده در حال حاضر وزیر جهاد کشاورزی هستم و این که در آینده در کجا فعالیت داشته باشم به نظر آقای روحانی بازمی‌گردد چرا که من کارمند آقای رئیس‌جمهور هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    0 0
    جنال آقای حجتی مردم دلیل نمی خواهند، قیمت مناسب می خواهند
  • علی یارمحمدی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    0 0
    با سلام خیلی عذر می خواهم وزیری که با این همه سابقه توان کنترل محصولات کشاورزی را نداشته باشد برای لای جرز خوب است
  • AE ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    موز وپیاز یک قیمته دولت ما ...............----امیدوارم ازرای دادن به روحانی پشیمان نشوید
  • شریف IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    علت اصلی: این گرانیهابرای انحراف افکار عمومی ایجاد شده تا مطالبات مردم پاسخ داده نشود.چهارسال گفتند مقصر دولت دهم بود!!!!!!!.چهارسال آتی رویشان نمیشود بگویند :دولت یازدهم مقصره پس باید بهانه ای جور شود تا سر مارا شیره بمالند.من از دادن رای به روحانی پشیمانم و از حق خودم نمیگذرم..... این دولت را باید به جای دولت راستگویان ،دولت شیره مال بنامند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس