انگلیس

یک گزارش دولتی در انگلیس نشان می‌دهد برخی اشخاص مقیم این کشور سالانه صدها هزار دلار به افراط گرایان پرداخت می کنند.

به گزارش مشرق، یک گزارش دولتی در انگلیس نشان می‌دهد برخی اشخاص مقیم این کشور سالانه صدها هزار دلار به صورت داوطلبانه به افراط گرایان پرداخت می کنند!


بر این اساس، "امبِر راد" وزیر کشور انگلیس گفت: رایج ترین منبع درآمد سازمانهای افراطی در آمریکا، کمکهای مالی افراد ناشناس است و بسیاری از این کمکهای مالی احتمالا از جانب افراد مقیم انگلستان ارائه می شود.

وی افزود: گاهی اوقات این سازمانهای افراطی صدها هزار پوند در سال دریافت می‌کنند و این منبع اصلی درآمد آنهاست.

این وزیر انگلیسی خاطرنشان کرد ممکن است برخی از این اهداکنندگان، حتی از فعالیت این سازمانها اطلاعی نداشته باشند و یا به طور کامل از برنامه‌ها و دستور کار این سازمانها حمایت نکنند.

گزارش صادر شده از وزارت کشور انگلیس جزییات بیشتری در این خصوص ارائه نداده؛ اما در این گزارش آمده است برخی از سازمان‌های افراطی برای آنکه بتوانند بر اعتبار خود بیفزایند، خود را به عنوان مؤسسات خیریه مطرح می‌کنند. از سوی دیگر، فعالیت برخی از مؤسسات خیریه نیز پیچیده و مبهم است.

وزیر کشور انگلیس خاطر نشان کرد تصمیم گرفته‌ام این گزارش محرمانه را به علت دارا بودن انبوهی از اطلاعات شخصی و نیز به دلایل مرتبط با امنیت ملی، به طور کامل منتشر نکنم؛ اما از مسئولان احزاب مخالف به منظور قرائت این گزارش دعوت خواهد شد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس