کد خبر 747424
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
مرز سوریه عراق

آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب شهر موصل حاکیست، نیروهای عراقی در جدیدترین پیشروی ها توانستند پس از درگیری های سنگین 24 ساعته، شمال منطقه المیدان را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب شهر موصل حاکیست، نیروهای عراقی در جدیدترین پیشروی ها توانستند پس از درگیری های سنگین 24 ساعته، شمال منطقه المیدان را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

با آزادی این بخش، منطقه المیدان به کنترل نیروهای عراقی درآمد. عملیات برای پاکسازی منطقه القلیعات از ساعتی قبل آغاز شده است.

قلیعات تنها منطقه ای است که به طور 100 درصدی در اشغال تروریست های داعش است.

از سویی دیگر نیروهای عراقی موفق شدند 85 درصد منطقه راهبردی « رآس الکور» را هم از وجود تروریست ها پاکسازی کنند. درگیری ها در شرق این منطقه همچنان ادامه دارد.  از منطقه الشهوان هم خبر می رسد تروریست ها در یک ضد حمله توانستند دوباره از منطقه قلیعات به بخش شرقی و جنوبی این منطقه نفوذ کنند.

نیروهای عراقی تلاش می کنند خود را از محله رآس الکور به رود دجله برسانند و ارتباط تروریست ها را دو منطقه قلیعات و الشهوان قطع کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: 37 تن از تروریست ها از ترس کشته شدن تلاش کردند خود را در رودخانه دجله بیندازند که تمامی آنان هدف تک تیراندازهای عراقی قرار گرفتند و به هلاکت رسیدند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهرداد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    1 2
    یارو فر خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس