جنوب سوریه.png

آمبولانس های رژیم صهیونیستی هم مانند یک هفته گذشته از جولان اشغالی و ارتفاع « الو الندی» به سمت مناطق مرزی قنیطره حرکت کردند تا زخمی های تروریست ها را به سرزمین های اشغالی منتقل کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی استان قنیطره حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از یک هفته درگیری سنگین توانستند تمامی مناطق اشغال شده توسط عناصر تروریستی را در حومه شهر « البعث» بازپس بگیرند.

در عملیات شب گذشته، عناصر تروریستی جبهه النصره و جیش التوحید پس از متحمل شدن خسارت های فراوان مجبور شدند از ایستگاه بازرسی « منشره الحجر» عقب نشینی کنند. در جریان این درگیری ها ۳۵ تروریست کشته و زخمی شدند.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

ساعتی بعد تروریست ها دوباره شانس خود را برای اشغال شهر البعث امتحان کردند اما نیروهای سوری توانستند آنان را در محور« المشتل - پل الرقاد» به دام بیندازند. در این کمین ۴۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

آمبولانس های رژیم صهیونیستی هم مانند یک هفته گذشته از جولان اشغالی و ارتفاع « الو الندی» به سمت مناطق مرزی قنیطره حرکت کردند تا زخمی های تروریست ها را به سرزمین های اشغالی منتقل کنند.

عقب نشینی عناصر تروریستی از حومه شهر البعث در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی در یک هفته گذشته به صورت تمام عیار از آنان حمایت کرد. تجهیز تروریست ها به سلاح های جدید، حملات هوایی علیه مواضع نیروهای سوری و انتقال مجروحان به سرزمین های اشغالی بخشی از این کمک ها است.

تروریست ها پس از شکست های سنگین شب گذشته، مناطق مسکونی و مزارع کشاورزی شهر البعث، شهرک های حرفا و حضر را هدف قرار می دهند که منجر به آتش سوزی مزارع و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شده است.

این حملات که از شهرک های بیت جن در جنوب غرب دمشق و صمدانیه غربی صورت گرفته همچنین خسارت شدیدی به ساختمان های مسکونی وارد کرد. در مقابل توپخانه ارتش سوریه نیز با آتش خمپاره مواضع تروریست ها را به شدت هدف قرار داد. در این حملات تعدادی از انبارها و خودروهای تروریست ها به طور کامل منهدم شد.

از سویی دیگر رسانه های وابسته به تروریست ها از شب گذشته خبر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی را به مواضع نیروهای سوری منتشر می کنند که یک منبع میدانی آگاه در پاسخ اعلام کرد: خبر رسانه های تروریست ها به طور کامل کذب و فقط یک جنگ روانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    8 3
    بزودی با پایان یافتن عملیات علیه داعش در عراق و سوریه و نابودی آن ، سیل نیروهای مقاومت به جنوب سوریه گسیل خواهند شد تا ماه عسل صهیون تمام شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس