نیروهای مقاومت در قنیطره

رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته از بیم موفقیت ارتش سوریه در شهر درعا و در دستور قرار گرفتن عملیات پاکسازی استان قنیطره، مقادیر زیادی سلاح برای عناصر تروریستی مستقر در قنیطره ارسال کرده است.

به گزارش مشرق، صدها تن از عناصر گروه های تروریستی جبهه النصره ( تحریرالشام ) و جیش التوحید با هدف اختلال در عملیات ارتش سوریه در استان درعا، حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری در استان قنیطره برای اشغال شهر راهبردی البعث انجام دادند.

تروریست ها در این عملیات مواضع نیروهای ارتش سوریه را در حومه غربی و جنوبی شهر البعث از جمله منطقه « مفرزه جسر الرقاد» هدف قرار دادند. در صورت اشغال شهر البعث، تمامی مناطق تحت کنترل دولت در این استان سقوط می کند.

در جریان درگیری های امروز، مواضع ارتش سوریه در شهرک های « صمدانیه شرقی و الحمیدیه» هم مورد هجوم قرار گرفت و رسانه های وابسته به تروریست ها از پیشروی به سمت شهر البعث خبر دادند که یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق این خبر را تکذیب کرد و گفت: انتشار این خبر صرفا یک عملیات روانی و خبرسازی است.

عناصر تروریستی همچنین دهها خمپاره به سمت شهرک خان ارنبه و شهر البعث شلیک و خسارت فراوانی به مناطق مسکونی وارد کردند. در جریان این حملات یک شهروند سوری به شدت مجروح شد.

**برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز عصر دیروز به بهانه شلیک چند خمپاره در جولان اشغالی به صورت تمام قد از عناصر تروریستی حمایت کردند. جنگنده های رژیم صهیونیستی در این حملات مواضع ارتش سوریه را در غرب شهر البعث هدف قرار دادند.

در نتیجه این حملات دو تانک، یک خودرو مجهز به دوشکا و یک سکوی پرتاب خمپاره ارتش سوریه منهدم شد. تاکنون خبر شهادت ۲ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی تایید شده است. یک تن از نیروهای سوری نیز در جریان درگیری با تروریست ها به شهادت رسید و ۱۹ تن دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته از بیم موفقیت ارتش سوریه در شهر درعا و در دستور قرار گرفتن عملیات پاکسازی استان قنیطره، مقادیر زیادی سلاح برای عناصر تروریستی مستقر در قنیطره ارسال کرده است.

در مقابل یگان توپخانه ارتش سوریه هم مواضع تروریست ها را در شهرک صمدانیه غربی و قنیطره هدف قرار داد. در این حملات تعدادی از انبارهای سلاح و تجهیزات تروریست ها منهدم شد. ارتش سوریه و نیروهای هنگ جولان موفق به دفع تمامی حملات تروریست ها در حومه شهر البعث شده اند. در جریان درگیری ها ۴۵ تروریست کشته و زخمی شدند.

در حال حاضر ۲۰ درصد استان قنیطره در کنترل نیروهای ارتش سوریه  و ۷۵ درصد در اشغال تروریست های جبهه النصره است. ۵ درصد استان قنیطره ( جنوب غرب) هم در اشغال عناصر تروریستی داعش است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    34 5
    چرا اجازه میدن صحیونیستها اینقدر حمله کنند! تا کی ؟اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ کجاست؟!!!!!! چرا این هواپیماها اینقدر راحت بمباران میکنن! چرا اینارو سرنگون نمیکنن؟چرا پاسخ دندان شکن به این صهیونیستا نمیدن؟!!!! تا کی بلید شاهد این جنایات بود
  • ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۰۴۵۴۷۵۷ IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    7 10
    نظام سلطه مسلمانان را به جان هم انداخته و با خوشحالی تماشا می کند اگر به هشدار های دکتر احمدی‌نژاد توجه می شد این مسائل پیش نمی آمد
    • رامین NL ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
      4 6
      رحمت به شیر پاکی که خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس