کد خبر 741005
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
سرلشکر صفوی نمایه

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها پیوند دهنده سعودی ها با صهیونیست‌ها هستند، گفت: قطع روابط برخی از کشورهای عربی با قطر هم یک توطئه آمریکایی است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سخنران یوم الله روز جهانی قدس در  استان آذربایجان شرقی در زیارت قبور شهدا در محل گلزار شهدا استان تبریز و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی گفت: امروز سرزمین های اشغالی به محیطی شکننده امنیتی تبدیل شده و تامین امنیت برای اشغالگران دیگر در ارادهکو کنترل رژیم صهیونیستی نیست.

وی افزود: راه اندازی گروهک های تروریستی باعث فراموشی اولویت ملت های اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی نخواهد شد ، چرا که این رژیم جوهره نا امنی و سازنده این گروهک های تروریستی است.

سرلشکر صفوی با اشاره به تلاش دشمنان در ایران هراسی گفت: آمریکا و رژیم. صهیونیستی  و برخی از کشورهای منطقه در توطئه  جدید ایران هراسی و اسلام هراسی شکست خورده اند و ملت بزرگ ایران حامی همه مسلمانان اهل سنت و شیعه  وسایر فرق اسلامی در مبارزه با گروهکهای تکفیری است.

وی ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش هرگز نخواهند توانست رژیم صهیونیستی را از کابوس نا امنی و نابودی نجات دهند و این رژیم جعلی و جنایتکار محکوم به شکست است و پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در خصوص راهبردهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: راهبرد نهضتی و توسعه جهاد مسلحانه به کرانه باختری که حدود ۳ میلیون جمعیت و حدود ۵/۸۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد در کنار راهبرد سیاسی وحدت مسلمین بر علیه دشمن مشترک یعنی صهیونیستها و حمایت همه جانیبه مادی و معنوی از ادامه جهاد مسلحانه و مقاومت اسلامی مردم ساکن در فلسطین اشغالی  دو راهبرد اصلی در حمایت از مردم فلسطین است.

سرلشکر صفوی از قطع روابط سیاسی، اقتصادی مخفی و آشکار کشورهای اسلامی با این رژیم و همچنین استفاده از تمامی ظرفیتها و قابلیتهای سازمانهای منطقه ای و بین المللی در حمایت از بازگشت ۵/۵میلیون آواره فلسطینی به  موطن خود و همه پرسی از مسلمانان و مسیحیان و یهودیان برای تشکیل دولت واحد دموکراتیک فلسطین بعنوان دیگر راهبردهای حمایت از مردم فلسطین نام برد و در ادامه  به راهبردهای اقتصادی  و فرهنگی پیش رو اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به دلایل پیوند سعودی ها با آمریکایی ها گفت: سعودی ها برای ادامه حملات نظامی به یمن و حمله به مردم بی دفاع بحرین مجبور هستند به آمریکا ئیها باج دهند و آمریکائیها پیوند دهنده سعودی ها با صهیونیست هاهستند و قطع روابط برخی از کشورهای عربی با قطر هم یک توطئه امریکایی است، چرا که قطریها یک ذخیره ارزی حدود ۴۰۰ میلیارد دلاری دارند و آمریکائیها به قطر می گویند اگر امنیت می خواهی بایستی سهم ایالات متحده را بدهی و همچنین از گروه های اخوانی مبارز در فلسطین همچون حماس حمایت نکنی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    12 1
    باسلام موضوع اخیر در مورد قطع رابط با قطر توسط عربستان و بعضی کشورهای عرب به بنده چنددلیل داشت.اولا جو را عربستان بهم بزند تا قانون انتقال قدرت از برادر به فرزند را پادشاه عملیاتیش کرد.دوما با یک کودتای نرم فرزند خودش رو به ولیعهدی رساندسوما مطمئن باشید در اولین فرصت بجای پدر خواهد نشست و نهایتان زمانی که به تخت نشست با رژیم صهیونیستی رابطه خودش رو علنی خواهد کرد و رسما ارتباط سیاسی را برقرار خواهند کرد.و این جریان قطر سناریو و فیلمشون هست.مرگ بر آل سعود وهابی
  • عباسی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    10 0
    لعنت خداوندبر رژیم جاهلی وبدوی وقبیله ای سعودی. درواقع سعودی وصهیونیسم دو روی یک سکه اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس