کد خبر 740555
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
دوناروما

روسونری ریسک مجانی از دست دادن دروازه‌بان ملی پوش خود را به جان خریده است.

به گزارش مشرق، گویا باشگاه میلان با جان لوئیجی دوناروما سر لجبازی دارد و می‌خواهد او را تا آخرین روز قراردادش نگه دارد ولو به قیمت از دست دادنش در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد و بدون کسب حتی یک یورو.

مارکو فاسونه مدیر اجرایی باشگاه میلان درباره آینده دروازه‌بان 18 ساله تیمش که گفته می‌شود مشتریانی مانند رئال مادرید و یوونتوس دارد و قراردادش هم تابستان سال آینده منقضی می‌شود، به شبکه تلویزیونی میلان گفت: تا حدودی حدس می‌زدم که این اتفاقات رخ دهد و باید بگویم که این اتفاق ناگهانی رخ نداده چون در دو ماه اخیر من حرف‌های متناقض زیادی از مینو رایولا(مدیر برنامه‌های دوناروما) شنیده‌ام. او به ما می‌گفت:«شما از ما انتظار پاسخ دارید؟ هنوز خیلی زود است. ما به زمان نیاز داریم تا پروژه باشگاه میلان را ارزیابی کنیم». ما به هر آنچه که دوناروما به من گفته بود عمل کردیم.

فاسونه ادامه داد: دوناروما به من گفت «می‌خواهم در میلان بمانم و قصد رفتن ندارم». یک چیز این ماجرا واقعاً تلخ است و آن این بود که اگر آنها در رفتارشان هرچند قانونی، اخلاق را مدنظر نگرفتند. دوناروما اگر می‌خواهد برود، در پایان فصل آینده آزاد خواهد بود که برود. دوناروما اینجا می‌ماند و فصل آینده هم اینجا خواهد بود. اگر باشگاهی خواهان جذب اوست باید ارزش واقعی او را بپردازد و گرنه او اینجا خواهد ماند.

گفته می‌شود که منشأ اختلافات دوناروما و باشگاه میلان بر سر یکی از شروط این دروازه‌بان ایتالیایی بوده است. دوناروما از باشگاه میلان خواسته بود که قرارداد جدید او به گونه‌ای تنظیم شود که اگر میلان فصل آینده هم سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفت اجازه ترک روسونری را داشته باشد. میلان اما این شرط را نپذیرفت و برای دوناروما ضرب‌الاجلی برای روشن کردن تکلیف باشگاه برای تمدید قراردادش تعیین کرد که از سوی این دروازه‌بان جوان نادیده گرفته شد و همین موضوع نارضایتی مقامات روسونری را به همراه داشت، طوری که آنها برای مشخص شدن موضع دوناروما شخصاً با وی تماس گرفتند و این کار آنها خشم مینو رایولا را در پی داشت. اکنون به نظرمی‌رسد که طرفین به جای مذاکره وارد فاز لجبازی شده‌اند، طوری که نه رایولا حاضر است زمینه تمدید قرارداد دوناروما را با میلان فراهم کند نه این باشگاه حاضر است راه سنگربان دوم تیم ملی ایتالیا را برای ترک سن‌سیرو هموار کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس