از آسمان

از آسمان زندگی حماسی و یک عمر رزمندگی سردار شهید مدافع حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام حاج هدایت الله غلامی را روایت می کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، از آسمان زندگی حماسی و یک عمر رزمندگی سردار شهید مدافع حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام حاج هدایت الله غلامی را روایت می کند.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعۀ تلویزیونی در اینباره گفت: زمستان سال 94 بود که هدایت الله غلامی یکی از موسسین سپاه پاسداران شهر فیروزآباد استان فارس بعد از یک عمر رزمندگی در عرصه های مختلف برای کمک به جبهه های مقاومت راهی سوریه شد.

امیر خورشیدی فرد در ادامه افزود: حاجی در تمام عمر حس چاماندگی داشت و خدا اینگونه خواست که سردار غلامی بعد در سن 56 سالگی در جبهه ای متفاوت به محفل یاران شهیدش ملحق شود.

وی در خاتمه اضافه کرد: این روایت که در شهرستانهای فیروزآباد و نوجین تصویربرداری شده ساعت 17:30 دقیقۀ روز پنجشنبه یکم تیرماه از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد.

از آسمان یکی از قدیمی های شیکۀ دو سیماست که هفدهمین سال فعالیت خود را پشت سر میگذارد. در تولید این روایت آقایان سلیمانی ، گهرسودی ، اعطاسی ، عباس خوشیدی و حمید بناء مشارکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس