دیدار تیم‌های والیبال ایران و لهستان

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود از هفته سوم رقابت های لیگ جهانی برابر لهستان ست اول را واگذار کرد.

به گزارش مشرق، دور دوم از هفته سوم لیگ جهانی والیبال با دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان به میزبانی کشور لهستان از ساعت 22:55 به وقت کشورمان پیگیری شد.

ایگور کولاکوویج برای این مسابقه سعید معروف، مسعود غلامی،محمد موسوی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور امیر غفور، مهدی مرندی را روانه میدان کرد.

تیم ایران ست اول نمایش بسیار ضعیفی داشت و ست را با نتیجه 25 بر 17 به لهستان واگذار کرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ پیش از این و در هفته اول و دوم لیگ جهانی موفق شده بودند مقابل تیم‌های بلژیک، لهستان و آرژانتین پیروز شوند و در دیدار مقابل برزیل، ایتالیا و صربستان مغلوب شده بودند. ایران در نخستین بازی هفته سوم هم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آمریکا شده بود.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با 7 امتیاز از 7 بازی در رده دهم جدول 12 تیمی لیگ جهانی قرار دارد.

** ست اول

دو تیم تا امتیاز 5 دو تیم پایاپایی پیش رفتند، اما در ادامه این لهستانی ها بودند که در حمله و دفاع بهتر از ایران ظاهر شدند. در امتیاز 8 بر 5 به سود لهستان تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

بی نظمی در تیم ایران بعد از وقت استراحت اول زیاد شد. در طرف مقابل دفاع روی تور لهستانی ها هم شرایط خوبی پیدا کرد تا در امتیاز 12 بر 7 به سود لهستان کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند.

امتیاز 16 برای لهستان توسط کونارسکی کسب شد تا در امتیاز 16 بر 10 به سود عقاب ها دو تیم به وقت استراحت فنی دوم بروند.

با وجود اینکه دریافت های اول ایران نسبتاً خوب بود و توپ ها به سعید معروف می رسید، اما تیم ایران در حمله اول دچار مشکل بود و پاس ها به خوبی بین بازیکنان تقسیم نمی شد. در امتیاز 21 بر 14 به سود لهستان بازهم کولاکوویچ در خواست وقت استراحت فنی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس