استان نینوا1 (2).jpg

نیروهای بسیج مردمی عراق موفق شدند حدود 16 خودروی انتحاری تروریست ها را قبل از رسیدن به اهداف مورد نظر هدف قرار دهند و منهدم کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از مرزهای مشترک عراق و سوریه حاکیست، پس از تثبیت مواضع نیروهای بسیج مردمی در منطقه «ام جریص»، نیمه شب گذشته صدها تن از عناصر تروریستی داعش و سرایا الشام از جنوب منطقه ام جریص و شمال شرق سوریه، حملات گسترده ای را  با  ۲۰ خودروی آغاز کردند.

نیروهای بسیج مردمی عراق موفق شدند حدود ۱۶ خودروی انتحاری تروریست ها را قبل از رسیدن به اهداف مورد نظر هدف قرار دهند و منهدم کنند.

نیروهای عراقی همچنین توانستند چند خودروی حامل سلاح دوشکا از نوع ۲۳ میلی متری و ۱۴.۵ میلی متری را منهدم کنند.

به گزارش مشرق، درگیری های سنگین میان طرفین که از ساعت ۹ شب آغاز شده بود تا صبح امروز ادامه یافت. نیروهای عراقی در جریان درگیری های ۸ ساعته توانستند ۸۰ تن از  تروریست های داعش را از پای دربیاورند.

براساس این گزارش، تروریست های داعش پس از متحمل شدن خسارات فراوان به سمت مناطق جنوبی عراقی و سوریه متواری شدند. در جریان درگیری های سنگین شب گذشته تعدادی از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی داعش درصدد بودند با حملات گسترده تمام مناطق آزاد شده را در مرز سوریه مجدد اشغال کنند که ناکام ماندند. به نظر می رسد، نیروهای بسیج مردمی برای جلوگیری از حملات دوباره تروریست های داعش، مناطق جنوبی و جنوب غربی منطقه قحطانیه را به طور کامل پاکسازی کنند.

**برای دیدن اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    6 4
    باید بمباران شدید بشن
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    8 3
    الله اکبر،الله اکبر،الله اکبر
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    5 4
    باید حشد نیروی زیادی به منطقه ارسال نماید بنظر برای آمریکایی ها اشغال مناطق مرزی عراق و سوریه خیلی حیاتی بوده است و خواهد بود
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    5 6
    حشد الشعبی گرچه کوفی هستند نباید مثل کوفیان فکر کنند
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    5 4
    حشد نباید از بمباران اشتباهی آمریکا بترسند و با قدرت تمام باید بسوی مرزهای سوریه حرکت کنند تا دیر نشده و تروریستهای اردنی در پشت مرزهای عراق سنگر بندی نکرده اند
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    5 5
    اینکه اردنی ها با تروریستهای اردنی یعنی همان 1200 نفر قصد تصرف دمشق را داشتند شکی نیست و بعد واکنش محکم ایران به سوی دیرالزور سرازیر شدند تا دمشق را محاصره نمایند و پایگاهی برای حملات بعدی به کربلا و نجف باشند شکی نیست نکته مهم اینست اسد و سوریه قرار نیست با امریکا بجنگد چون ضعیف است و اگر قرار است با آمریکا بجنگد همین الان باید با گروههای جسورتری بسوی مرزهای عراق و اردن رهسپار گردیده از بمباران های اشتباهی امریکا نباید بترسیم راه حل اینست
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    3 3
    روسیه با امریکا معامله کرده وگرنه آمریکا در ابتدا دیرالزور و بعدا فرودگاه شعیرات و در مرحله سوم فرودگاه دمشق را نمی توانست بمباران کند و یا شهر طبقه را نمی توانست اشغال کند.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    2 5
    بشار اسد باید تهدید کند اگر انگلیسی ها و امریکایی از جنوب دمشق و شهر تنف خارج نشوند نه به اردن بلکه به اسراییل حمله خواهد کرد همین تهدید از سرنگونی صدها هواپیمای اردنی بهتر است
    • عمواحمد IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      1 1
      فقط نابودی اسرائیل خط قرمز آمریکا
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    4 5
    واکنش ارتش ایران در خصوص سوریه چیست چرا مثل آمریکا و انگلیس و ترکیه و اردن هیچ تانکی در سوریه ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس