کد خبر 728742
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
سینما

یک فیلمساز جوان، ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت سینمایی در دولت یازدهم گفت که مدیران سینمایی دولت دوازدهم باید عدالت را به سینمای ایران برگردانند.

به گزارش مشرق، صادق دقیقی، درباره اظهارنظر وزیر ارشاد نسبت به هنرمندان گفت: اگر این اظهارات از ته دل یا با قصد و غرض بیان شده باشد، واقعا جای اعتراض دارد، همان طور که هنرمندانی مثل جعفری جوزانی و رضا کیانیان نیز پاسخ مناسبی به وزیر ارشاد دادند. اما به نظرم در این دولت اگر یک کار درستی انجام شده باشد، آن هم این بود که وزیر ارشاد از این اشتباه عذرخواهی کرد. امیدوارم مدیران هر وقت اشتباه می‌کنند، عذرخواهی کنند.
وی درباره عملکرد دولت در زمینه سینما نیز اظهار داشت: وقتی حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی بود احساس می‌کردم که او هیچ ربطی به سینما نداشت. به ویژه اینکه افرادی برای برگزاری جشنواره فجر به‌کار گرفته شدند که تخصص و توانایی نداشتند. اما بعد از تغییر در ریاست سازمان سینمایی، امیدوار شدم. چون تیم قبلی و نیروهای حجت الله ایوبی افراد مناسبی برای مدیریت سینمای ایران نبودند. در آن دوره افراد متخصصی بودند اما به آنها بی‌توجهی می‌شد.
کارگردان فیلم «وقت آمدن احمد» درباره توقع خود از دولت آینده گفت: به عنوان یک کارگردان، معتقدم که عدالت باید به سینمای ایران برگردانده شود. در کل امیدوارم که مدیران دولت دوازدهم اشتباهات دولت گذشته را جبران کنند.باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا نه؟ امیدواریم به قول‌هایی که داده شده از جمله روی کار آوردن مدیران جوان، عمل کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس