کد خبر 725759
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
ساندرا

رئیس فدراسیون هندبال گفت: برای انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان عجله نداریم، اما در زمان مدنظر قطعاً از حضور همسر سرمربی تیم ملی والیبال استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی درخصوص انتخاب اعضای فدراسیون اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد و همان اعضای قبلی به کار خود ادامه می‌دهند. در برخی کمیته‌ها تغییراتی خواهیم داشت که به دنبال بررسی عملکرد آنها هستیم. شاید کمیته‌هایی مانند آموزش و مربیان را ادغام کنیم و شاید تصمیم‌های دیگری گرفته شود. در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر نفرات به همان روال قبلی به کار خود ادامه می‌دهند.

وی درمورد عملکرد تیم ملی هندبال ساحلی ایران و کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی پس از 9 سال عنوان کرد: ساحلی بازان ایران واقعاً عملکرد خوبی داشتند و خوشبختانه توانستند سهمیه جهانی هم بگیرند. شرایط آنها برای حضور در مسابقات را می‌دانم و به همین دلیل معتقدم که نتایج‌شان خوب بوده است.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد پرداخت پاداش به ساحلی‌بازان گفت: نمی‌خواهم قولی بدهم که نتوانم به آن عمل کنم. به هر حال ساحلی بازان کار بزرگی انجام داده‌اند و باید از آنها تقدیر شود. بدون شک شرایط را بررسی کرده و سپس درمورد پرداخت پاداش تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رحیمی همچنین درخصوص حضور ساندرا، همسر ایگور کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی والیبال ایران) در راس کادر فنی تیم ملی هندبال تصریح کرد: واقعیت این است که ما امسال مسابقه‌ای برای بانوان نداریم و به همین دلیل برای انتخاب اعضای کادر فنی این تیم هم عجله نخواهیم کرد. بدون شک اگر قرار باشد نفرات را انتخاب کنیم از ساندرا استفاده می‌کنیم، چراکه به اعتقاد من وی چهره شناخته شده‌ای در هندبال جهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس