افق

این برنامه شب گذشته روی آنتن شبکه افق رفت و در آن محمدجواد کولیوند و علی فتح الله زاده درباره حضور چهره های ورزشی و هنری در انتخابات شورای شهر با یکدیگر به مناظره می پرداختند.

به گزارش مشرق، به نقل از  مسئول روابط عمومی برنامه «۱۸۰ درجه»، این برنامه شب گذشته جمعه  15اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق رفت و در آن محمدجواد کولیوند نماینده مجلس شورای اسلامی و علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره حضور چهره های ورزشی و هنری در انتخابات شورای شهر با یکدیگر به مناظره می پرداختند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با دفاع از حضور چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در انتخابات شورای شهر عنوان کرد: ما در تقسیم بندی مسئولیت های کشور نباید فرق بین مردم قائل شویم هرکسی حق دارد در مناصبی که در کشور وجود دارد خدمت کند.  
وی با اشاره به حضور خود در انتخابات شوراها و مجلس  اظهار کرد: یکی از دلایلی که من رای نیاوردم این بود که در هیچ فهرستی قرار نگرفتم در حالیکه مردم تهران به فهرست ها رای می دهند و باید بدانیم که نباید ورزش و ورزشکار را سیاسی کنیم و در دسته بندی های سیاسی قرار دهیم.
این مدیر ورزشی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حضور چهره‌هایی مانند شوچنکو و آرنولد شوارتزنگر در سیاست عنوان کرد: در دنیا این امر پذیرفته شده و باید به این سمت برویم که شوراها را تخصصی کنیم  در حالیکه الان اعضای ورزشی شورای شهر مظلوم واقع شدند گرچه چهره های بسیار موفقی همچون رسول خادم در شوراها داشته ایم.
 کولیوند  نیز در پاسخ به وی بیان کرد: طبق قانون شورای شهر، حکم پارلمان منطقه ای دارد و شوراها برای نظارت بر خدمات واحد شهری شکل می گیرند.
وی اضافه کرد: در این بیست سال شورای شهر ما فقط شورای شهرداری بوده است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ما باید به سمتی برویم که هر یک از کاندیداهای شورای شهر در حوزه های تخصصی خود رقابت کنند، گفت: ما باید شوراها را به سمت کمیسیون های تخصصی سوق دهیم و باید پروسه ای تعریف کرد تا کاندیداهای شوراها در آزمون های تخصصی شرکت کنند.
کولیوند در پایان سخنانش گفت:
در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر ۲ مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند. در این برنامه نیز، داود مرادیان مستندساز، رضا خسروی دبیر سرویس ورزش خبرگزاری مهر، سمیه عظیمی فعال رسانه ای و مهدی حاجی پروانه خبرنگار روزنامه صبح نو   «۱۸۰ درجه» را همراهی کردند.
این سری از «۱۸۰ درجه» همچون سری قبل از حضور مجید خسروانجم و آیتم «تاکسی» امید مهدی نژاد بهره می برد.  
سید مرتضی فاطمی در این برنامه علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند. برنامه «۱۸۰ درجه» جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه افق می رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس