کد خبر 714839
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
جلسه علنی مجلس

نشست مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور ۲۱۲ نماینده علنی شد.

به گزارش مشرق، با پایان یافتن نشست غیرعلنی صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به بررسی وضعیت اقتصادی کشور اختصاص داشت، جلسه علنی بهارستان از دقایقی پیش با حضور ۲۱۲ نماینده و به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح تا این لحظه جلسه غیرعلنی داشتیم و راجع به بررسی ها و راهکارهایی که مرکز پژوهش های مجلس درباره وضعیت اقتصادی سال ۹۵ داشته بحث شد و گزارش اولیه ای را به صورت مکتوب ارائه دادند که از تلاش های آنها تشکر می کنیم.

در ادامه دستور کار جلسه علنی مجلس به شرح زیر اعلام شد؛

۱-ادامه رسیدگی به لایحه حفاظت، احیا و مدیریت تالاب های کشور

۲-طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران (اعاده شده از شورای نگهبان)

۳-طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد (اعاده شده از شورای نگهبان)

۴-لایحه موافقت نامه همکاری های اقتصادی بین دولت های ایران و لهستان و لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاری بین دولت های ایران و سنگاپور  (اعاده شده از شورای نگهبان)

۵-لایحه اصلاحات پیوست کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و آیین نامه بین المللی امنیت کشتی ها (اعاده شده از شورای نگهبان)

در جلسه علنی امروز همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد تجاری و صنعتی و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده طی پنج سال اخیر قرائت و تعیین تکلیف خواهد شد.

در نهایت سوال ملی محمد دهقانی نماینده مردم طرقبه و چناران از سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس