کد خبر 709591
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
ترامپ

روسای جمهور آمریکا و چین در تماسی تلفنی آخرین تحولات مربوط به کره شمالی را بررسی کردند.

 به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با «شی جینپینگ» همتای چینی خود، آخرین تحولات مربوط به کره شمالی را بررسی کرد.

این تماس بعد از تهدید کره شمالی انجام گرفت.

روز گذشته رسانه دولتی کره شمالی به واشنگتن هشدار داد که پیونگ یانگ در صورت مشاهده هرگونه نشانه ای دال بر تجاوز آمریکا، این کشور را هدف حمله اتمی خود قرار خواهد داد.

همزمان با اعزام ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» به بخش غربی اقیانوس آرام در  مجاورت شبه جزیره کره، رسانه دولتی کره شمالی به واشنگتن هشدار داد که پیونگ یانگ در صورت مشاهده هرگونه نشانه ای دال بر حمله از سوی آمریکا، خاک این کشور را هدف حمله اتمی خود قرار خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا که چین را به انجام اقدامات بیشتری برای مهار این متحد خود ترغیب کرده است، در یک پیام توئیتری نوشت که کره شمالی «به دنبال دردسر می گردد» و آمریکا با کمک پکن یا بدون کمک آن «این مشکل را حل خواهد کرد».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جهانگیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    0 0
    ترامپ تنش می خاره فکر می کنه کره شمالی هم سوریه است که بزنه و نفس کش طلب کنه .این کره ای ها اونهم از ورژن شمالیش با کسی شوخی ندارن و چیزی هم برای از دست دادن ندارن یه هو دیدی زدن یه طرف امریکا رو خاکستر کردن.از ما گفتن بود زیاد سربه سر کیم نزارید که یهو دیدی کار دست نظم مثلاً جهانیتون داد.
    • وحید IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      0 0
      لایک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس