کد خبر 708915
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
افسر نمونه

سید مجید زین‌العابدین مدیر شبکه و غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج از پشت صحنه سریال افسر نمونه بازدید داشتند.

به گزارش مشرق، سید مجید زین‌العابدین مدیر شبکه و غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج  از پشت صحنه سریال افسر نمونه بازدید داشتند. سریال افسر نمونه امروز در لوکیشن هتل تهران تصویربرداری داشت و محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس حضور داشتند.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال در جمع خبرنگاران گفت: سریال «افسر نمونه»  قصه روز جامعه، ازدواج و تحصیل جوانان را دنبال می‌کند. طبیعی است یکی از موضوعات مهم جامعه ورزش است و به این موضوع هم می پردازیم.  ما به حواشی ورزش پرداختیم.
 
گفتنی است؛ تاکنون 40 درصد سریال تصویربرداری شده است و تاریخ پخش هم مشخص نشده است. مجموعه تلویزیونی افسر نمونه به کارگردانی مسعود آب پرور، نوشته پیمان عباسی است و محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و ... بازیگران اصلی این سریال هستند.
مجموعه تلویزیونی «افسر نمونه» در لوکیشن‌های ورزشگاه تختی، فرودگاه امام و خانه‌ای در شهرک راه آهن تولید خواهد شد و قرار است از شبکه پنج سیما، پخش شود.
 


خلاصه داستان سریال «افسر نمونه» این است:
بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک تر به نظر می رسند، آن ها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده اند. اما بچه های آنان که امروز به سن ازدواج رسیده اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می شود تمام این دوستی 30 ساله کم کم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و...
گروه کارگردانی این سریال سحر ضیایی، سجاد کریمی، سام ملایم وند، گروه تصویربرداری مصطفی معمار، مهران کاووسی، محمد کمیجانی، پیمان کاووسی، حامد کاووسی.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس