رحیم صفوی

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه وجود هفت میلیون بیکار زیبنده دولت نیست گفت: دولت آینده بیشتر به "مسائل داخلی" توجه کند.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای مشهد اردهال کاشان ضمن تبریک به مناسبت نوروز و آغاز سال جدید اظهار داشت: شهدا چراغ راه انسان‌ها هستند و لازم است به آن‌ها تاسی کنیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب افزود: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که می‌توان برای شهدا انجام داد در صورتی که شهدا نیاز به برگزاری این یادواره‌ها ندارند و یکی از عوامل انس با شهدا و مرور خطی مشی آن‌ها برگزاری یادواره‌های شهدا است.

رحیم صفوی ضمن اشاره به نحوه شکل‌گیری حماس خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی یکی از نتایج انقلاب اسلامی است زیرا مقاومت اسلامی بر پایه انقلاب اسلامی و زیر مکتب قرآن و اسلام شکل گرفت و با وجود حکومت حماس در نوار غزه، اسرائیلیان بارها به آنها حمله کردند اما هر بار شکست خوردند.

وی ضمن تشریح موقعیت جغرافیایی و جمعیت متمرکز نوار غزه تصریح کرد: بیش از 70 ماه از جنگ سوریه می‌گذرد و بیش از 90 هزار تروریست از کشورهای مختلف همچون عربستان، امارات و کشورهای دیگر بیش از 200 هزار نفر از مردم سوریه کشته و 5 الی 6 میلیون سوری را آواره کردند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه با ورود مستشاران ایرانی به سوریه، نیروهای سوری توسط مستشاران ایرانی ساماندهی شدند، ابراز داشت: بیش از 20 تیم موسوم به حشدالشعبی توسط مستشاران ایرانی در عراق ساماندهی شدند و نیروهای مردمی نیز در کنار ارتش سوریه علیه داعش جنگیدند و فتوحات فراوانی حاصل شد.

رحیم صفوی بیان کرد: آمریکاییان، اروپاییان، عربستان، ترکیه و سایر کشورهای حامی تروریست با اتحاد یکدیگر به سوریه و عراق حمله کردند تا مقاومت اسلامی و حزب الله را تحت الشعاع قرار داده و نابود کنند اما به فضل خدا موفق نشدند در حالی که افرادی که بویی از انسانیت نبرده بودند مردم عراق و سوریه را قتل عام کردند.

وی ضمن اشاره به انجام امور خارج از شرع و دین توسط داعشی‌ها تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش عراق حدود 2 هزار نفر دانشجو داشت و با نیرنگ آمریکایی‌ها نیروهای شیعه ارتش هوایی عراق را قتل عام کردند و این مهم نشان دهنده میزان نفوذ آمریکا در عراق و به معنی جنگ نیابتی و شست و شوی مغزی نیروهای عراقی توسط آمریکاییان است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: دستاورد انقلاب علاوه بر مکتب مقاومت، امنیت پایدار در ایران است و قریب 38 سال ایران امن ترین کشورها است و امید است مسئولان با وجود چنین امنیتی در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم، رونق و رشد اقتصاد، تولید و اشتغال اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیم صفوی با بیان اینکه مسئولان در جهت تحقق شعار امسال مبنی "اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال" گام بردارند، افزود: شما می‌دانید شهیدان در اندیشه و تفکر و اخلاق و عملکرد قرآنی عمل می‌کردند و آن‌ها انسان‌های مطلوب قرآن و اسلام بودند و اگر می‌خواهیم برای نسل جدید یعنی 52 درصد جمعیت زیر سال کشو یک الگویی از انسان قرآنی نشان دهیم، شهدا را باید معرفی کرد.

وی با بیان اینکه باید به زندگی شهدا توجه کرد، خاطرنشان کرد: وجود 40هزار آزاده، شهادت بیش از 200هزار نفر، جانبازی بیش از 300هزار نفر به جهت پیشرفت ایران اسلامی است و به همین جهت وجود 7 میلیون بیکار در ایران زیبنده این کشور و دولت نیست.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه رئیس جمهور باید کارآمد باشد اظهار داشت: رئیس جمهور باید کار بلد باشد صادق باشد و آمار غلط ندهد، ولایت مدار باشد و لازم به ذکر است در کشور ما یک گفتمان واحد رهبری وجود دارد و گفتمان دیگر معنی ندارد و امید است دولتمردان مردم‌دار و مردم یار باشد.

رحیم صفوی ابراز داشت: امیدواریم دولت آینده بیشتر به مسائل داخلی توجه کند و از توجه بیش از حد به سیاست خارجی پرهیز کند و بنابراین باید به مشکلات داخلی و به طور خاص اقتصاد و فرهنگ توجه کنند و دولت خودش را در زیرمجموعه رهبری بداند و خود را نفر دوم بداند و آنچه را که رهبری می‌گوید عمل کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • پارسی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    1 0
    این بیکاران تو این 4ساله پیدا شدن؟
  • باز نشسته IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
    0 0
    خب ريش و قيچي دست خودتونه برا ي كي مي گين ؟براي من باز نشسته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس