کی روش

اسماعیل محمد بعد از سوت پایان بازی به نشانه اعتراض به سمت کارلوس کی‌روش رفت که این اقدام او با واکنش داور مواجه شد و این بازیکن را از سرمربی تیم ملی دور کرد. کی‌روش در این صحنه فقط به بازیکن قطر خند

به گزارش مشرق، دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر از دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در حالی از ساعت 19 امشب (پنجشنبه) به وقت محلی در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز می‌شود که بازیکنان دو تیم ساعت 17:15 به صورت همزمان وارد ورزشگاه شدند.

* برخی از بازیکنان قطر پس از ورود به ورزشگاه وارد زمین چمن شدند و در زمین قدم زدند.

* داوران هنگ‌کنگی این دیدار با کت و شلوار برای بازدید از زمین اقدام کردند.

* هنگام ورود بازیکنان تیم ملی، جدیت در چهره اعضای تیم ملی دیده می‌شد.

* کارلوس کی‌روش پس از ورود به رختکن لبخندی بر لب داشت که به نظر لبخند رضایت از نتایج دیدار تیم‌های همگروه و شکست کره جنوبی و ازبکستان بود.

* بخشی از بازیکنان تیم ملی پس از ورود به ورزشگاه در زمین حاضر شدند تا با شرایط ورزشگاه آشنا شوند.

* هنوز هیچ تماشاگری در ورزشگاه حاضر نشده و سکوهای ورزشگاه خالی است.

* در ورزشگاه پرچم ایران و قطر نصب شده است.

*یک ساعت مانده به آغاز دیدار قطر و ایران از دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه زمین چمن ورزشگاه جاسم بن حمد (ورزشگاه اختصاصی السد) آبیاری شد.

* هواداران ایرانی 90 دقیقه مانده به آغاز بازی وارد ورزشگاه شدند که مشوقان فدراسیون فوتبال در نظم‌دهی آنها کمک کردند. تماشاگران با تبل و شیپور ایران را تشویق کردند تا پر شوری خود را نشان دهند. در حال حاضر حدود 100 ایرانی در ورزشگاه هستند.

* هواداران قطری که تعدادشان زیاد نیست، یک ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه حضور یافتند.

* چند ایرانی که بلیت VIP داشتند، به دلیل امنیتی شدن ورزشگاه برای ورود امیر قطر به ورزشگاه برای ورود به جایگاه ویژه دچار مشکل شدند که این مشکل با رایزنی حل شد.

* کودکانی که قرار است در مراسم آغازین بازی همراه بازیکنان وارد زمین شوند، یک ساعت مانده به آغاز بازی ورودشان را تمرین کردند.

* رامین رضاییان در کنار علی کریمی از روی نیمکت نظاره‌گر گرم کردن بازیکنان تیم ملی بود.

* کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی پیش از ورود به زمین دعا خواندند و بعد وارد زمین شدند.

* زمانی که هواداران ایرانی یکصدا نام ایران را صدا می‌زدند، دو کودک قطری همزمان نام کشورشان را صدا می‌زدند تا با صدای ایرانی‌ها مقابله کنند.

* این دو کودک قطری دست نوشته‌های هم در دست داشتند که روی آن "موفق باشی قطر" و "بله! ما می‌توانیم" نوشته شده بود که اشاره به حضور در جام جهانی داشت.

* بازیکنان تیم ایران در دو گروه اصلی و ذخیره‌ها پیش از آغاز بازی کار با توپ کردند و سه دروازه‌بان هم با لوپز کارهای اختصاصی انجام دادند.

* در دقایق ابتدایی بازی حدود 500 هوادار ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند.

* پرچم بزرگی از کشورمان با آغاز بازی روی سکوها پهن شد که پلیس قطر پس از پنج دقیقه آن را جمع کرد.

* هواداران قطری که به مراتب بیشتر از ایرانی‌ها و حدود پنج تا شش هزار نفر بودند صدای‌شان به صدای ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه نمی‌رسید و به همین دلیل با بلندگو مشغول تشویق قطر شدند.

* در آغاز بازی کی‌روش به سمت فوساتی رفت تا با او احوالپرسی کند. برخورد این دو بسیار سرد بود.

* در ابتدای بازی روی خطای سردار آزمون فوساتی به داور اعتراض کرد و خواستار جریمه شدن مهاجم ایران شد که این مسئله اعتراض کی‌روش را به همراه داشت. سرمربی تیم ملی کشورمان با علامت دست ابتدا از فوساتی خواست آرام باشد و اعتراض نکند و سپس به داور چهارم اشاره کرد به سرمربی قطر تذکر بدهد.

* خطای بعدی بازیکنان ایران اعتراض فوساتی را بیشتر کرد تا درگیری لفظی او با کی‌روش هم بیشتر شود. سرمربی تیم ملی از فوساتی خواست اعتراض نکند و این مربی هم به کی‌روش اشاره کرد بهتر است صحبتی انجام ندهد.

* درگیری ادامه‌دار کی‌روش و فوساتی تذکر داور چهارم به سرمربی تیم ملی کشورمان را به همراه داشت، همین مسئله باعث شد کی‌روش به داور چهارم هم اشاره کند که صحبت زیادی نکند. البته داور چهارم نزد کی‌روش رفت و پس از صحبت کردن با او فضا را آرام‌تر کرد.

* خطای پدرو، بازیکن قطر روی انصاری‌فرد را داور ندید تا سردار آزمون به داور چهارم و کی‌روش به بازیکن قطر اعتراض کنند. پدرو قصد داشت به سمت کی‌روش برود و از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کند که فوساتی مانع این کار شد.

*پس از پایان نیمه نخست سیدجلال حسینی با یکی از بازیکنان قطر که روی سکوی تماشاگران بود و به نظر از همبازیان سابق او در الاهلی بود به خوش‌وبش پرداخت.

* لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در پایان نیمه منتظر بیرانوند شد و پس از گفتن خسته نباشید به او، همراه با بیرانوند راهی رختکن شد.

* بعد از گل مهدی طارمی تماشاگران ایرانی به تشویق ایسلندی پرداختند.

* صدای بلندگوهای قطری‌ها برای تشویق تیم ملی کشورشان پس از گل ایران بیشتر شد و تماشاگران ایرانی سعی می‌کردند با صدای طبل، صدای بلندگوها را خنثی کنند.

* چند اشتباه بازیکنان قطر عصبانیت فوساتی را در کنار زمین به همراه داشت.

* در دقیقه 59 موقعیتی برای تیم ایران از دست رفت که کی‌روش بطری آبی برداشت و قصد داشت به زمین بکوبد، اما عصبانیت خود را حفظ کرد و با نوشیدن آب آرام کنار خط ایستاد.

* بازیکنان ایران پس از کسب توپ خیلی سریع آن را به زمین قطر می‌فرستادند که کی‌روش از شاگردانش خواست آرام‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.

* با توجه به اینکه شادی گل تیم ایران کمی زمان برد، داور هنگ‌کنگی به انصاری‌فرد و طارمی تذکر داد که وقت را تلف نکنند.

* در دقیقه 67 وریا غفوری توپ مهاجم قطری را گرفت که تماشاگران و نیمکت‌نشینان قطر اعتقاد به پنالتی داشتند. فوساتی به شدت به داور اعتراض کرد و کمک او نیز با پرتاب بطری آب و رفتن به سمت داور اعتراض خود را نشان داد.

* کریستیانو، فرزند سباستین سوریا که در جایگاه تماشاگران حضور داشت از روی سکوها به زمین سقوط کرد که باعث نگرانی مادرش و عده‌ای از تماشاگران شد. البته با توجه به فاصله کم پله‌ها تا زمین فرزند سوریا دچار آسیب‌دیدگی نشد.

* اسماعیل محمد بعد از سوت پایان بازی به نشانه اعتراض به سمت کارلوس کی‌روش رفت که این اقدام او با واکنش داور مواجه شد و این بازیکن را از سرمربی تیم ملی دور کرد. کی‌روش در این صحنه فقط به بازیکن قطر خندید.

* نیمکت‌نشینان پس از سوت پایان بازی وارد زمین شدند و بازیکنان را در آغوش کشیدند.

* مهدی طارمی پس از پایان بازی از شدت خستگی روی زمین دراز کشیده بود که دکتر شهاب پزشک تیم ملی سمت او رفت و مهاجم تیم ملی کشورمان را از روی زمین بلند کرد.

* در پایان بازی تماشاگران ایران به سبک تشویق مخصوص هواداران تیم ملی ایسلند، تیم ملی را تشویق کردند.

* اسلامیان، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال مقابل تونل ورودی رختکن تیم ملی قرار گرفته بود و به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک و خسته نباشید می‌گفت. این در حالی بود که ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی و ممبینی، عضو هیئت رئیسه فدارسیون موفق نشدند از جایگاه ویژه خارج شوند.

* منتظری پس از پایان بازی به سمت بازیکنان قطر رفت و به آنها دلداری داد.

* کی‌روش به سمت تماشاگران ایرانی رفت و برای آنها دست زد که این حرکت با واکنش هواداران ایران روبه‌رو شد و آنها هم متقابلاً به شدت سرمربی تیم ملی را تشویق کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس