سردار رمضان شریف

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی قصد تضعیف بنیان خانواده اسلامی را دارد گفت: وضعیت فرهنگی کشور در تراز انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش مشرق،  سردار رمضان شریف اظهارداشت: دشمن در دفاع مقدس نتوانست به نظام و ولایت ضربه بزند و در حال حاضر سعی می‌کند از طریق فضاهای مجازی و رسانه‌ها بنیان خانواده در کشور را تضعیف کند.

وی افزود: دشمن طبق تحقیقات خود به این نتیجه رسیده  که یکی از دلایل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس استحکام بنیان خانواده در ایران بوده که توانسته چنین فرزندان مطیع روحانیت و ولایت فقیه را تربیت کند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تضعیف باورهای مذهبی مردم را در برنامه قرار داده‌اند گفت: همواره مسائل فرهنگی ما مثل سایر مسائل رضایت‌بخش و رو به رشد است اما اگر گاهی گله‌هایی در مجموعه داریم به دلیل این است که احساس می‌کنیم مسائل فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی، انتظارات حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت نیست.

وی خاطرنشان کرد: این به این معنا نیست که مشکل حاد فرهنگی داریم اما مهم‌ترین اشکال این است که در تراز انقلاب اسلامی نتوانستیم کار فرهنگی انجام دهیم و الگوبخش باشیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه دلایل این مشکلات فرهنگی هجمه سنگین و سازمان‌یافته توسط دشمن است تاکید کرد: دشمن نقطه قوت کشور ما، یعنی بنیان خانواده و فرهنگ خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته و می‌داند نفوذ به بنیان خانواده و انحراف آن برای مقابله در دراز مدت موثر و روند پیشرفت انقلاب اسلامی را کند می‌کند.

وی افزود: کم‌کاری بخشی از دستگاه‌های ذیربط و کم‌توجهی توده مردم در حوزه فرهنگی و در طرف مقابل هجمه حساب شده و سازمان یافته دشمن که با یک سرمایه‌گذاری عظیم به یک بخش از قدرت کشور هجمه کرده و متاسفانه این یک واقعیت است که از این بابت بخشی از جوانان خود را از دست می‌دهیم.

سخنگوی سپاه پاسداران بر توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمن یکی از جاهایی را که احساس می‌کند از منابع تولید قدرت نرم افزاری کشور ماست، مسائل فرهنگی می داند.

وی در بازدید از آستان مقدس امام‌زاده ابومحمدالحسن‌المثنی در بم با اشاره به عملیات بازسازی بم گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که یک بار دیگر شهر بم را سرپا و سرزنده می‌بینیم چرا که زلزله بم برای همه مردم ایران، یکی از بزرگ‌ترین داغ‌های عمومی پس از انقلاب بود که در یک حادثه طبیعی اتفاق افتاد بود.

سردار شریف تصریح کرد: بر اثر همین موضوع بم به لحاظ خبری نیز در صدر اخبار قرار گرفت و یکی از دلایل الگو شدن تاسوعا و عاشورای بم در کشور به خاطر سابقه و حضور ذهنی است که مردم نسبت به بم دارند و تصور است که ثواب این تجمع به روح درگذشتگان زلزله برگردد.

وی تاکید کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی این است که همه مردم کشور کمک کردند تا یک شهر سرپا بماند و از این بابت خداوند بزرگ را شاکر هستیم و تشکر می‌کنیم و یاد می‌کنیم از همه کسانی که در اوایل حادثه خدمت قابل توجهی به مردم بم به‌ویژه مجروحین کردند و در راس آنها یاد می‌کنیم از سردار شهید حاج احمد کاظمی که در آن ایام فرمانده نیروی هوایی سپاه بودند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ موقع یادمان نمی‌رود که سردار کاظمی آن چند شب اولیه پس از زلزله چطور با تمام بالگردهایی که در مجموعه در اختیار داشتند و با هماهنگی که با سایر مجموعه‌ها انجام دادند، توانستند خدمت بزرگی به مردم بم کند و ایشان الگوی خوبی برای همکاری همه مردم ما بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس