کد خبر 660821
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

شورای امنیت ملی ترکیه مدعی شد هدف عملیات سپر فرات تامین امنیت مرزی کشور٬ جلوگیری پاکسازی منطقه از وجود داعش و گروهای شبه نظامی کرد است.

به گزارش مشرق، به نقل از آناتولی، شورای امنیت ملی ترکیه طی بیانیه ای پس از نشست روز گذشته خود به ریاست «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور در آنکارا اعلام کرد: هدف عملیات سپر فرات تامین امنیت مرزی کشور٬ جلوگیری از حملات علیه کشور و پاکسازی منطقه از وجود اعضای گروه های تروریستی داعش و گروه های شبه نظامی کرد است.

همچنین در این بیانیه ادعا شده است که ترکیه برای حفظ تمامیت ارضی سوریه و برای تامین امنیت شهروندان آن کشور و شهروندان ترکیه در آن منطقه، اجازه نخواهد داد گروه های تروریستی «پ.ی.د» ، « ی.پ.گ» و «پ.ک.ک» به هدف تاسیس کریدور در سوریه دست یابند.

گفتنی است اردوغان در روزهای گذشته هدف از تجاوز نظامی کشورش به شمال سوریه را ساقط کردن دولت بشار اسد خوانده بود که با واکنش دولت سوریه و توضیح خواستن وزارت خارجه روسیه مواجه شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    رفتار جناب اردغان غیرقابل توجیه بنظر میرسددرست همانندکسیکه درشرایطی خاص ازخواب بیدارشده وخودرادرمحاصره دشمن ببیند وشروع کندباشدت تمام بی هدف شلیک کردن
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    خرید هر کالای ساخت ترکیه گلوله ای ایست که به قلب مسلمانان و شیعیان منطقه به ویژه عراق و سوریه می نشیند.
  • رسول ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    بیا بابا جون . انگار که خوشی بد جوری زده زیر دلت. بیا تو سوریه تا حالیت کنیم یه من ماست چقدر کره داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس