وزیر آموزش رژیم صهیونیستی خواستار افزایش شهرک‌سازی در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ شد.

به گزارش مشرق، مقامات رژیم صهیونیستی به خاطر ناکامی دستگاه‌های ذیربط این رژیم در مهار آتش‌سوزی‌های در سرزمین‌های اشغالی 1948 به اظهارات نژاد پرستانه و تحریک‌آمیز خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نهادهای سیاسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس فلسطینیان را به دست داشتتن در این آتش سوزی‌ها متهم می‌کنند.

نیروهای ارتش صهیونیستی، ده‌ها فلسطینی را به بهانه دست داشتن در این آتش سوزی‌ها بازداشت کرده‌اند، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که وزیران اسرائیلی به صورت عامدانه از این آتش‌سوزی‌ها در جهت تشدید شهرک‌سازی در کرانه باختری و جوسازی علیه فلسطینیان سوء استفاده می‌کنند.  

در همین راستا، نفتالی بینیت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی خواستار افزایش شهرک‌سازی در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 1948 شد. 

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دشمن صهیونیستی به بهانه اینکه این آتش سوزی‌ها اقدامی عامدانه است، به بازداشت فلسطینیان شدت بخشیده است.

بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی 1948 از 5 روز پیش گرفتار آتش سوزی‌های گسترده شده است و دستگاه‌های ذیربط اسرائیل به رغم کمک گرفتن از چندین کشور در مهار آنها ناکام مانده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس