سیگال جدیدترین چهره مشهور غربی است که که در چند سال اخیر به او شهروندی روسیه هدیه شده است. در 2013، «ژرار دوپاردیو»، بازیگر معروف و قدیمی فرانسه این هدیه را دریافت کرد.

سرویس جهان مشرق - رییس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، به بازیگر آمریکایی و قهرمان هنرهای رزمی، «استیون سیگال»، شهروندی روسیه را اعطاء کرد. آقای پوتین ابراز امیدواری کرد که این رویداد به عنوان نمادی از بهبود روابط پرتنش مسکو و واشینگتن تعبیر شود.
 
طی مراسمی که در روز جمعه در کرملین، سیگال گذرنامه خود را در حضور رییس جمهور روسیه امضاء کرد. ولادیمیر پوتین گفت: " مایلم به شما تبریک بگویم و ابراز امیدواری کنم که این حرکتی دیگر، البته کوچک، وعلامتی از عادی سازی تدریجی روابط بین مسکو واشینگتن باشد." 
 
پوتین از سیگال پرسید که چه احساسی دارد و او جواب داد: " همه چیز خوب است. (در این باره) باز صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، در این جا بودن برایم افتخاری است."
 
بازیگر و رزمی کار معروف آمریکایی از پوتین گذرنامه روسی دریافت کرد 
پوتین، که طرفدار جدی هنرهای رزمی سیگال، به ویژه صحنه های رزمی اجرا شده توسط او در فیلم‌های اکشن هالیوودی است، اوایل ماه جاری دستور داد که شهروندی روسیه به او اعطاء شود. استیون سیگال استاد بزرگ هنر رزمی ژاپنی «آیکیدو» محسوب می شود.
 
سیگال 64 ساله، بیش از ده سال است که مرتبا به روسیه سفر می کند و فیلم‌های او، از جمله «تحت محاصره» و «تک تیرانداز؛ عملیات ویژه» مورد توجه مخاطبان روسی قرار گرفته است.
 
سیگال جدیدترین چهره مشهور غربی است که که در چند سال اخیر به او شهروندی روسیه هدیه شده است. در 2013، «ژرار دوپاردیو»، بازیگر معروف و قدیمی فرانسه این هدیه را دریافت کرد.
 
بازیگر و رزمی کار معروف آمریکایی از پوتین گذرنامه روسی دریافت کرد 
در دوسال گذشته، روابط مسکو و واشینگتن، به بدترین وضعیت خود از بعد از پایان جنگ سرد رسید که دلیل ان مناقشات مسلحانه در اوکراین و سوریه است که در آن ها مسکو واشینگتن از طرف‌های متقابل پشتیبانی می کنند.
 
پوتین ابراز امیدواری کرده است که با انتخاب دانلد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده روابط دوجانبه بهبود یابد. پوتین از ویژگی های شخصی ترامپ تمجید کرده و رییس جمهور منتخب آمریکا هم گفته که به دنبال روابط دوستانه با مسکو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    آمریکا به کی‌ پاسپورت میده : ۱- منافقین (مجاهدین خلق ). ۲-اراذل آل سعود که تامین کننده‌های اصلی‌ و پدر خوانده‌های داعش و القاعده هستند. ۳-سران صهیونیست و بسیاری از جنایتکاران اسراییلی‌. ۴-تمام خائنینی که دستشون به خون مردم خودشون آلوده هست از فراریهای کوبا و ویتنام گرفته تا جنایتکارانی که در ازای پاسپورت آمریکا حاضر شدند علیه یک کشور مخالف آمریکا ترور و جنایتی را ترتیب بدن. روسیه به کی‌ پاسپورت میده : ۱-به جرالد دپاردیه که جزو محبوبترین و محترمترین بازیگران هست. ۲-به اسنودن (البته فعلا صلاح دونسته فقط ویزا باشه) که این فرد برای خیلی‌ از آمریکایی‌ها قهرمان محسوب می‌شه. ۳-استیون سیگال که جزو قهرمانان چند رشته رزمی و همراه با الیور استون به آزادی‌خواهی و عدالت طلبی معروف هست و جزو معدود بازیگرانی هست که تحت نفوذ هالیوود و صهیونیستها نیست و بعضی‌ صحبتهاش علیه اونها بوده
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    خخخخخخ دمش گرم
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    درود بر پوتین
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    پوپولیست
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    شما با خودت چندچندی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس