پيش از برجام وقتي مشفقانه هشدار داده مي شد آقايان دولتي با نيشخند و ريشخند مي گفتند "اعتبار امريكا" اجازه نخواهد داد خلف وعده كند. كساني كه روي "اعتبار امريكا" حساب كرده بودند شايد حقشان باشد كه چنين بي اعتبار شوند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
 جان كري ديروز تقصير عدم برقراري روابط بانكي در پسابرجام را به گردن ارتباط ايران با حزب الله و فعاليت در سوريه انداخت. يقين دارم ارتباط با حزب الله هم اگر قطع شود و ايران در سوريه هم اگر دست ها را بالا ببرد، باز بهانه ديگري وجود خواهد داشت.
 
خاطرم هست پيش از برجام وقتي مشفقانه هشدار داده مي شد كه چنين اوضاعي در راه است آقايان دولتي با نيشخند و ريشخند مي گفتند "اعتبار امريكا" اجازه نخواهد داد خلف وعده كند. كساني كه روي "اعتبار امريكا" حساب كرده بودند شايد حقشان باشد كه چنين بي اعتبار شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    سنگ پای قزوین مانع بی اعتباریشان خواهد شد.
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    هر دولت و ملتی که به لبخند دشمنان دلخوش کند و به وعده آنان امید ببندد... عاقبتی بهتر از شکست و ذلت و ناامیدی نصیبش نخواهد شد
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    همین حرف رو موقع قراداد الجزایر هم می زدند که دیدیم چی شد کلا ماهی گلی پیششون روسفید میشه سر معاهده سعد آباد هم باز قضیه همین بود لابد ده سال دیگه هم دوباره با همین منطق و به کمک کدخدا برمی گردن وروز از نو و روزی از نو خدا همه آلزایمر های مصلحتی رو شفا بده که معلوم نیست چه نیاتی پشتش خوابیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس