کد خبر 643103
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

نماینده مردم فریمان در مجلس با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر منتفی شدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح‌کنندگان هیچ سخنگویی ندارند و موضوع استیضاح کما فی السابق دنبال می‌شود.

به گزارش مشرق، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه هنوز درباره استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اتفاق جدیدی رخ نداده است، گفت: هیچ مطلبی مبنی بر منتفی شدن استیضاح آقای فانی اعلام نشده است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر منتفی شدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح‌کنندگان هیچ سخنگویی ندارند و موضوع استیضاح کما فی السابق دنبال می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک معلم حق التدریسی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    به خدا آقای فانی با این سن و سال منت روی سر دولت و شما گذاشتند که این پست را قبول کرده اند. ویرانه ای که فقط ظاهر سالمی از دور برای آن باقی مانده است. سئوال من این است که اگر فانی برود در این شش ماهه مانده به پایان کار دولت چه بلای دیگری بر سر پیکر نیمه جان نظام آموزشی ما خواهد آمد. بروید به جای استیضاح این خادم مردم به فکر کمک کردن به او و دستیارانش باشید و درصدد احیای مقدس ترین رکن نظام باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس