کد خبر 642738
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

دارنده مدال طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد آسیا گفت: برخی اظهار نظرها و مصاحبه‌های منتشر شده از من پس از انتخابی المپیک تحت شرایط خاص و ناشی از شرایط احساسی، بیان شد.

به گزارش مشرق،‌ پرویز هادی قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد آسیا درباره تصمیمش برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برخی اظهار نظرها و مصاحبه‌های منتشر شده از من پس از مسابقه انتخابی سنگین وزن بازی‌های المپیک 2016 برزیل تحت شرایط خاص و فضای حاکم بر آن روزها که ناشی از برخی سوء برداشت‌ها و شرایط احساسی بود، بیان شد.

وی ادامه داد: ضمن ابراز خرسندی از موفقیت تیم ملی ایران و بخصوص هم تیمی‌ام کمیل قاسمی در بازی‌های المپیک 2016 برزیل و عذرخواهی از مسائل ذکر شده اعلام می‌کنم که می‌خواهم بار دیگر و با طی روند قانونی و شرکت در مسابقات انتخابی بتوانم به عنوان سرباز کشتی خدمت کنم.

دارنده مدال طلای آسیا در پایان گفت: قطعا کادر فنی تیم ملی که طی سال‌های اخیر بستر مناسبی برای فعالیت من فراهم نموده و اینجانب را به سمت کشتی پهلوانی سوق داده‌اند، با درک شرایط ویژه آن روزها، من را برای رسیدن دوباره به افتخارات یاری خواهند نمود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کشتی گیر ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    ایشون رو اگر به دلایل کاملا غیر فنی با وجودی که در تمام تورنومت های خارجی ایشون رو شرکت می دادن و قهرمان میشد و درست در زمانی که خسته به ایران آمده بود بدون استراحت یه بازی نمایشی براش ترتیب دادن به اسم انتخابی خط نمی زدن طلای ایران قطعی بود..واقعا متاسفم که در کشتی ایران رانت و لابی باعث این خط خوری های عجیب و غریب میشه
  • ارنیک ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    به نظر من آقای پرویز هادی یه سر و گردن از تمام حریفاش تو جهان بهتره.در ضمن اگه بهش اجازه بدن میتونه به راحتی قویترین رقیب ترک رو شکست بده.متعجبم که چرا ایشون به المپیک نرفت،ضمن احترام به آقای کمیلی.
  • ناشناس ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    با سلام و عرض احترام . فدراسیون کشتی برای منزوی کردن مخالفان فکری خود از سیستمی استفاده می کند که در دوران گذشته بر علیه جهان پهلوان تختی استفاده می شد . سیستم بر خورد با جهان پهلوان تختی اینگونه بود، که بصورت تلفنی وشفاهی وحتی کتبی با مکان های مختلفی که ایشان را از نظر مالی حمایت می کردند،تماس گرفته و انها را مجبور می کردند که تمام منبع درامد شاد روان تختی را قطع کنند.تا شاید به نظر خودشان جهان پهلوان تختی را وادار کنند .... سخنی هم با فدراسیون کشتی: اینکه گودرزی وهادی از گفته های گذشته خود عدول کردند، نمی تواند برای فدراسیون شما افتخاری باشد .اینکه علیرضا رضایی وعلیرضا حیدری مصلحت اندیشی می کنند و حرفی نمی زنند برای این موضوع است که انها به نحوه کاری فدراسیون کشتی اشنایی کامل دارند. در پایان فدراسیون محترم باید بدانداطاعتی که از روی استیصال بدست بیاید به خشم و غضب ونفرت تبدیل خواهد شد.
  • aras ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    ایشون هنوز یدونه قهرمانی جهان نداره چطور با این اطمینان میگید قهرمان المپیک میشد؟ هر چند که شکل انتخابی خوب نبود ولی حداقل حالا همه میدونن کشتی انتصابی نیست و باید انتخابی بگیرن بخصوص که کشتی فرنگی با انتصاب به جایی نرسید حتی تو تیمهای کشتی دیگه مثلا دانشجویان و رده های سنی هم شنیدم انتخابی برگزار میشه که خبر بسیار خوبیه
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    ڱذشت وی ازخصلت پهلوانی ایشون است واقعابه این کشتی گیران نیاز داریم نباید به این سادگی ازدست بدیم
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    چرا جو می دی برادر ایشون می تونست به فینال برسه؟ خسته یعنی چی؟
  • alireza ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    حداقل اسمتو کشتی گیر نمیزاشتی این حرفا رو مینوشتی .بزرگترین افتخارش مدال طلا اسیا هست:).... چیزی که تو ایران خیلی ها ازش دارن. بدون هیچ شکی تو همون کشتی اول حذف میشد. درحد این حرفا نیست. درود بر کمیل پهلوون و باغیرت.این اقا پهلوونشم تو انتخابی نشون داد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس