کد خبر 601724
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: هادی باید در میدان مسابقه حرف آخر را می‌زد وگرنه بیرون میدان حرف برای گفتن زیاد است.

به گزارش مشرق، منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهار نظر چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد انتخابی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: دوستانی که در مجلس هستند هم می‌دانند که هر کسی رأی خودش را دارد، اما در نهایت آن چیزی تصویب می‌شود که اکثریت به آن رأی دهند و در شورای فنی هم همین گونه عمل می‌شود.

دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان ادامه داد: این جالب است که نظر ما با 50 سال سابقه در کشتی را قبول ندارند و اگر اینطور باشد، بیایند بگویند که چه کسی باید در این کار تخصصی نظر دهد.

وی در مورد صحبت‌های پرویز هادی در مورد شورای فنی تصریح کرد: هادی باید در میدان مسابقه حرف آخر را می‌زد وگرنه بیرون میدان حرف برای گفتن زیاد است. اعتراض به نحوه انتخاب کشتی‌گیران، همیشه بوده، اگر کشتی‌گیران بدون انتخابی راهی رقابت‌ها شوند می‌گویند چرا انتخابی نگذاشتید و اگر انتخابی برگزار کنیم می‌گویند چرا مسابقه گذاشتید.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: در این اعتراضات، همیشه افرادی هستند که از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و دنبال ایجاد حاشیه برای تیم‌های ملی هستند. مسائل بسیار بالاتر و مهم‌تری در کشور هست که باید پیگیری شود و بهتر است نمایندگان محترم مجلس کار را به اهل فن بسپارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    درود بر منصور برزگر. یک افتخار دیگر کشتی ایران زمین پهلوان. درد ایران در این است که ۹۹% ایرانی ها کارشناس بیسواد افتخاری هستند و ۱% باسواد و فهمیده یک در صد مقابل ۹۹ در صد نمی تواند کاری پیش ببرند. من در تعجب هسم که شما چطوری تا حالا دوام اوردید. واقعا که رستم پهلوانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس