کد خبر 639100
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

منابع رسانه ای ترکیه از هلاکت 15 تروریست تکفیری ارتش آزاد در جریان درگیری های امروز با داعش در منطقه شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای ترکیه از هلاکت 15 تروریست تکفیری ارتش آزاد در جریان درگیری های امروز با داعش در منطقه شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

15 کشته در درگیری ارتش آزاد و داعش در شمال حلب

بنابر این گزارش، کانون این درگیری ها در روستاهای اطراف شهر الراعی واقع در شمال استان حلب سوریه و در مجاورت مرز این کشور با ترکیه قرار دارد که طی آن نیروهای ارتش ترکیه و گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد موفق علی رغم تلفات سنگین موفق به پیشروی در مواضع داعش شده و 4 روستای تحت سیطره داعش را به تصرف خود درآورده اند. گفته می شود این 15 کشته در اثر انفجار بمب کنار جاده ای نصب شده از سوی داعش در مسیر حرکت کاروان گروه لواء سلطان مراد عثمانی وابسته به ارتش آزاد در اطراف جاده روستای ترکمان بارح به هلاکت رسیده اند. نیروهای ارتش آزاد شب گذشته در پی نبردهای سنگین با پشتیبانی بمباران های هوایی گسترده منطقه از سوی هواپیماهای ارتش ترکیه موفق به تصرف روستاهای الحردانة و تركمان بارح شده بودند. ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن از ماه گذشته تا کنون با اجرای عملیات سپر فرات در شمال و شمال شرقی سوریه 90 کیلومتر از خط مرزی با سوریه را به اشغال خود در آورده و در عمق 35 کیلومتری خاک این کشور مستقر شده اند. 

15 کشته در درگیری ارتش آزاد و داعش در شمال حلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس