کد خبر 638866
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

در جریان نبردهای عصر روز گذشته میان رزمندگان مور مقاومت با تروریستهای تکفیری در منطقه حاشیه جنوبی شهر حلب امیر گروه القاعده در بادیه سوریه به هلاکت رسیده است.

گروه جهان مشرق- در جریان نبردهای عصر روز گذشته میان رزمندگان محور مقاومت با تروریستهای تکفیری در منطقه حاشیه جنوبی شهر حلب امیر گروه القاعده در بادیه سوریه به هلاکت رسیده است.

هلاکت امیر القاعده در بادیه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، خودروی عبدالحمید البشیر ملقب به "ابوهمام العسگری" امیر جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در منطقه بادیه سوریه عصر روز گذشته در حین عزیمت به خطوط مقدم نبرد در بیابان های اطراف جاده "اثریا - خناصر" واقع در حاشیه جنوبی استان حلب هدف انفجار بمب کنار جاده ای نصب شده از سوی نیروهای ویژه حزب الله قرار گرفته و بطور کامل منهدم شده است. در این انفجار وی به همراه دو تن از همراهانش در دم به هلاکت رسیده اند. ابوهمام العسگری از اهالی استان دیرالزور در شرق سوریه بوده است. بادیه سوریه متشکل از بیابانهای پهناور استان های دیرالزور، رقه، حماه، دمشق، حمص، درعا و سویداء می باشد که بخش اعظمی از خاک این کشور را تشکیل داده اما فاقد شرایط سکونت می باشد. این منطقه با کشورهای عراق و اردن دارای مرز مشترک می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    به شمر پیوست در قعر جهنم
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    بدر ک رفت،
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    به درک واصل شد برو به جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس