کد خبر 638327
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

در حالی که این روزها اتفاقات زیادی ورزش کشور را با چالش روبه‌رو کرده، اما مسئولان کمیته ملی المپیک پاسخگو نیستند.

به گزارش مشرق، بعد از ارسال نامه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به ایران و درخواست کتبی برای شفاف‌سازی در خصوص دخالت دولت در امور فدراسیون‌ها و همین طور اصلاح اساسنامه‌ها باعث شد تا کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها اعلام کند تا انتخابات خود را تا اصلاح اساسنامه برگزار نکنند.

هاشمی در حالی این نامه را به فدراسیون‌ها ارسال کرده که تاکید دارد می‌خواهد به IOC حُسن نیت خود را نشان داده و اعلام کند با مراجع بین‌المللی همکاری لازم را دارد، اما نکته‌ای که عجیب به نظر می‌رسد اینکه مسئولان این کمیته در خصوص اتفاقاتی که در ایران رخ داده و ورزش کشور را با چالش روبه‌رو کرده هیچ پاسخی نداده‌اند.

از طرفی یک ماه از برگزاری آخرین جلسه هیات اجرایی می‌گذرد و در این شرایط نیز قرار نیست اعضا جلسه‌ای داشته باشند. طبق اعلام اعضای هیات اجرایی قرار است نشست بعدی 24 مهرماه برگزار شود. با این شرایط و اتفاقاتی که رخ داده فاصله یک ماهه برای برگزاری جلسه هیات اجرایی کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر به دنبال لغو ناگهانی انتخابات ژیمناستیک وزارت ورزش هم در این خصوص هیچ واکنشی نداشته و به صراحت و روشنی در قبال این مساله مهم و سرنوشت ساز و نامه کیومرث هاشمی موضع گیری نکرده است. یک دوقطبی خاموش و عجیب از دو طرف درگیر ماجرا.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس