کد خبر 636322
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

فرانچسکو توتی به حرفهای ایلاری بلازی، همسرش که اسپالتی، سرمربی رم را " یک مرد کوچک" خوانده بود واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، توتی که امروز چهلمین سالگرد تولدش را جشن گرفت علیرغم حرفهای همسرش می گوید که مشکلی برای دعوت از اسپالتی به جشن تولدش ندارد. توتی در صفحه توئیتر خود نوشت:

حرفهای ایلاری باعث شد که بیش از قبل درک کنم که چطور یک زن که عاشق توست می تواند تمامی مشکلات همسرش را جذب کند و آنها را به درون خودش منتقل کند. همچنین درک کردم که او چقدر برای مشکلات فصل گذشته من اذیت شده است.
 
اما امروز دوست دارم که تاکید کنم که با پالوتا (مدیر رم) و سرمربی اسپالتی هماهنگی کامل دارم. برای مربی احترام قائلم و با مدیر باشگاه هم یک رابطه مستقیم و صادقانه دارم. همه ما هدف مشترکی داریم که آن صلاح رم است.
 
قبلا در مورد آن تاکید کرده ام. باید جشن تولد چهل سالگی خود را بگیرم و خوشحالم که این کار را با هم تیمی ها، مربی ، باشگاه، خانواده ام و هواداران زیادی انجام می دهم که امشب از طریق فیسبوک صفحه من را دنبال خواهند کرد و به سوالاتشان پاسخ خواهم داد.

رودی گارسیا، سرمربی اسبق رم هم به تمجید از توتی پرداخت و در مصاحبه با مدیاست گفت:

    وقتی توتی در سن ۴۰ سالگی هنوز در بالاترین سطح بازی می کند یعنی نیروی طبیعت در او وجود دارد. توتی در طول دوران فوتبالش یک حرفه ای بوده است و اولین چیزی که در مورد توتی نظر من را جلب کرد توانایی او در دیدن مسائل زودتر از بقیه بود اما قوای فنی او هم بی نظیر است. در زدن ضربه اول فوق العاده است و بهتر از هر کسی این کار را انجام می دهد. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. اگر می توانستم فقط یک چیز به توتی بدهم آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. نکته زیبا در مورد ال کاپیتانو این است که کل زندگی فوتبالی خود را صرف پیراهن جالوروسی و رم کرده است. او فوق العاده است هر چند که شاید ماندنش در رم جلوی دستیابی او به برخی موفقیت ها را گرفته باشد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس