در ادامه جوسازی های رسانه ای شبکه قطری الجزیره پیرامون اوضاع میدانی در شهر حلب سوریه، انتشار ویدئوی بمباران مراکز درمانی مناطق بخش شرقی شهر حلب که در اشغال القاعده قرار دارد موجب رسوایی شدید این شبکه شده است.

گروه جهان مشرق- در ادامه جوسازی های رسانه ای شبکه قطری الجزیره پیرامون اوضاع میدانی در شهر حلب سوریه، انتشار ویدئوی بمباران مراکز درمانی مناطق بخش شرقی شهر حلب که در اشغال القاعده قرار دارد موجب رسوایی شدید این شبکه شده است.

{$sepehr_media_1779323_400_300}

بنابر این گزارش، روز گذشته در جریان گزارش پخش مستقیم خبرنگار شبکه الجزیره ارگان دربار پادشاهی قطر از حلب، مبنی بر بمباران مراکز درمانی بخش شرقی شهر از سوی نیروهای دولتی سوریه مشخص شد که این موضوع کذب محض بوده و تروریستها با هدف فضاسازی های رسانه ای اقدام به طراحی و اجرای نمایشی برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جهت جلوگیری از عملیات نظامی پاکسازی مناطق تحت اشغال القاعده و ارتش آزاد کرده اند. تصاویر منتشر شده از این شبکه بقدری گویاست که نیاز به هیچگونه توضیحی ندارد. لازم به ذکر است که رسانه های وابسته به کشورهای حامی تروریسم تکفیری همچون العربیه و الحدث عربستان و الجزیره قطر طی روزهای گذشته با سندسازی های اینچنینی جوسازی های گسترده بین المللی علیه عملیات نظامی دولت سوریه برای پاکسازی مناطق شرقی شهر حلب براه انداخته بودند که به سازمان ملل نیز کشیده شده و جلسه اضطراری شورای امنیت را در پی داشته است.

وقتی شبکه الجزیره قطر رسوا می شود+عکس

وقتی شبکه الجزیره قطر رسوا می شود+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    حرومزاده ها فیلم هم بلد نیستن خوب بازی کنن
  • سروش ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    زن چادر سفید هم لباس بهیاری بیمارستان و مشابه رنگ سبز بیمارستانی رو به تن داره.
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    لعنة الله علیهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس