کد خبر 634759
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

منابع رسانه ای استان کردستان عراق از اعزام 62 تن از شبه نظامیان پیشمرگه مسعود بارزانی به بیمارستان های دولتی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برای ادامه درمان خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای استان کردستان عراق از اعزام 62 تن از شبه نظامیان پیشمرگه مسعود بارزانی به بیمارستان های دولتی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برای ادامه درمان خبر داده اند.

زخمی های پیشمرگه کرد در بیمارستان های ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، عملیات اعزام این افراد در قالب توافق گروه بارزانی با دولت ترکیه صورت گرفته است. مجروحان از شبه نظامیان پیشمرگه وابسته به مسعود بارزانی رئیس یکی از احزاب کردستان عراق بوده و گفته شده که در درگیری های چند روز اخیر با داعش در شرق موصل مجروح شده اند. رسانه های نزدیک به اقلیم کردستان عراق دو تصویر از لحظه انتقال این افراد به فرودگاه برای اعزام به ترکیه منتشر کرده اند. لازم به ذکر است که ترکیه طی یکسال و نیم گذشته نبردی خونین علیه کردها در مناطق شرقی و جنوبی این کشور آغاز کرده که به کشته شدن هزاران فرد بی گناه منجر گردیده است. بارزانی و اردوغان دارای روابط نزدیک سیاسی و اقتصادی با یکدیگر می باشند. امری که بارها موجب اعتراض احزاب مخالف وی شده است.

زخمی های پیشمرگه کرد در بیمارستان های ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    1 0
    الان کردستان عراق استانه !!؟ شما چرا از عناوین و اسامی رایج ژورنالیستی استفاده نمیکنید ؟
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    1 0
    با نترکها تا حدی در همه جا نفوذ کردن که هر جا میری فقط دنبال نفرت براکنی از کردها هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس