«جیل استاین» نامزد حزب‌ سبزها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا می‌گوید که خریدن سیستم سیاسی این کشور توسط میلیاردرها و شرکت‌های بزرگ باید پایان یابد.

 به گزارش مشرق، در حالی که هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ خود را برای اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا آماده می‌کنند، نامزد حزب سبزها بار دیگر از سیطره «میلیاردرها و شرکت‌های بزرگ» بر سیستم سیاسی ایالات متحده سخن گفته و بر لزوم پایان این روند تاکید کرده است.

در حالی که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خود را برای انتخابات سراسری 18 آبان آماده می‌کنند، یک نامزد انتخابات 2016 این کشور بر لزوم پایان یافتن سیطره میلیاردرها و شرکت‌های بزرگ بر سیستم سیاسی این کشور سخن گفته است.

نامزد حزب سبز‌ها برای انتخابات 2016 ریاست جمهوری است از اینکه مقامات انتخاباتی امریکا اجازه حضور او و نامزد حزب آزادی‌خواه در اولین مناظره نامزدها را ندادند،  به شدت انتقاد کرده و گفته این نشانه دیگری از تسلط میلیاردرها بر نظامی سیاسی این کشور است.

«جیل استاین» در صفحه توئیتر شخصی خود به حامیانش و مردم آمریکا تاکید کرده که «به مقاومت» برای اصلاح ساختار سیاسی این کشور ادامه دهند.

او نوشته است: «با این تبلیغات دروغین و پروپاگاندا که به شما می‌گوید، مقاومت بی فایده است، مقابله کرده و آن را رد کنید. این دروغ، تنها به نفع طبقه میلیاردر حاکم است».

نامز حزب سبزها در ادامه تصریح کرد: «ترامپ با پوشش خبری رایگان، 4 میلیارد دلار کسب کرده و هیلاری هم 2 میلیارد دلار. چرا این چنین است؟ آنها که منفورترین نامزدها در کل زمان‌ها هستند».

استاین با تاکید بر لزوم تداوم مقاومت مردم آمریکا برای تغییر سیستم سیاسی افزود: «شهروندان آمریکا به شرکت‌ها و میلیاردرها اجازه می‌دهند که سیستم سیاسی ما را بخرند. این موضوع باید پایان یابد».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس